|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?Jeg skal bestille vegetartapas til et lite selskap (6-7 personer); er det noen som kan anbefale en god leverandør i Oslo?
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?Finnes det virkelig et eget pass for vegetarianere?
|
|
|
|
#3 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?Oslo lunsj er flinke til å tilpasse og har ofte gode råd. Masse smak og trøkk i maten. De har ikke noen ren vegetarmeny, men har flere vegetariske tapasretter. Tipper de er godt villige til å tilpasse om de får tiden til det.
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Sv: Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?Bare innom og synser (fordi jeg synes det er så ekstemt hyggelig å se det på FP igjen!
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?Min absolutte favoritt er Kajsas.no på Nesøya og Nesbru. de tilpasser og lager de lekreste ting. Vi har flere veggiser på jobb som har vært superfornøyd med tapas derffra.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Sv: Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?Tusen takk for tips! Tror jeg nettopp har fått mat fra Kajsas på en fest, og det var helt nydelig, så det er et veldig godt tips – men det er litt dyrt med 500 for levering og så det samme for at de skal hente fatene, synes jeg.
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?
Hyggelig å se deg også, him!
|
|
|
#9 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?Steder som lager god mat og er profesjonelle, kan også lage måltidsalternativer, er min erfaring. Ville gått etter fagfolk som kan sakene sine, så ordner det seg med vegetar. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Sv: Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?Ja, det er sikkert sant, og jeg vil som sagt gjerne ha tips til gode leverandører.
|
|
|
#11 |
|
En som trener
|
Sv: Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?Det begynner å bli noen år siden jeg har spist mat derfra, men Vannimunn har pleid å være fantastisk. Ser de har veganermeny, den kan vel sikkert utvides/tilpasses til vegetar? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?Kan du bestille fra en restaurant og få det levert med f.ex. Foodora? Da står du friere mtp maten.
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Ja, det kan jeg – har du noen forslag til steder?
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?Joda, de leverer! https://stuntsquad.no/kontakt/betingelser/ Men det koster jo litt, det også.
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Sv: Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?Delicatessen kjenner jeg til, de har god mat, ja.
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?Jeg setter veldig stor pris på alle tipsene, altså! Og jeg trodde jo planen min («jeg får besøk av en venninne fra utlandet som er vegetarianer, da er det jo hyggeligst om hun kan spise alt jeg serverer», liksom) var ganske enkel, men det ser ikke ut til å være så rett frem likevel.
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Jeg kan ikke se at Delicatessen har takeaway - kanskje jeg ikke leter godt nok? Men hvis de har det, er det jo greit å ta en drosje eller noe, det blir sikkert ikke noe dyrere enn levering fra cateringsiden deres.
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Sv: Skal bestille vegetartapas – anbefalinger?Jeg var sikker på at jeg så det i stad, men nå finner krg det ikke igjen. Bare Tromsø og Fredrikstad. Men var på maskin i stad, mobil nå, så mulig det er noe som ikke kommer opp.
|
![]() |
|
|