|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() En liten oppfordring ang innlegg fra mobilJeg har en liten bønn, til alle som poster innlegg fra mobilen, om å kanskje se over meldinga en liten ekstra gang, før de/vi poster. Enkelte innlegg er så fulle av trykkleif at de blir nesten uleselige.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 07-03-22 kl 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobilJeg prøver å skrive riktig når jeg skriver på tlf som nå, men innimellom glipper det nok. Skal skjerpe meg.
![]() |
#3 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobilHelt enig med deg.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobilJeg er nok en storsynder der. Derfor blir det også færre og færre innlegg fra meg. Har ofte lyst å svare, men orker ikke når jeg sitter på pad/mobil, for jeg vet det blir skriveleifer og da tar det for mye tid. Jeg må stort sett inn å redigere hvert eneste innlegg jeg har postet.
![]() |
![]() |
#6 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobilDet er en del innlegg jeg ikke orker å lese fordi de er så fulle av mobil-skrivefeil. Da er det ikke snakk om 3-4 skrivefeil i et innlegg, men mange, inkludert mye autocorrect. Blir litt som innlegg på dialekt på facebook; jeg orker ikke lese dem, helt uavhengig av dialekt.
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobilDet er mulig jeg er en av dem HI sikter til. Selv kan jeg ikke huske at jeg har slitt nevneverdig med å forstå innlegg på FP. Kanskje jeg ferdes i andre tråder. Men for all del, er jeg en av dem som skriver uforståelige innlegg, si fra på prikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobilDa får dere heller bare hoppe over innleggene da.
![]() |
#9 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobil
Ærlig talt, du må da tåle at noen oppfordrer til korrekturlesning uten å svare som en ungdomsskoleelev og blikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobilJeg er nok en av dem.
![]() |
#11 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobilGitt opp svare fra mobilen, blir for lite.
![]() |
#12 |
Leser
|
Ah, nå fikk jeg en "good old days" stemningen over meg
![]() |
#13 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobilNæ. Tar ut surheten min på noe annet heller.
jepp, jeg mangler stor forbokstav Sist redigert av Einhyrningur : 07-03-22 kl 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobilNesten som innlegg nr.5 hos Badesken?
![]() |
#16 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobilNå har jeg i alle fall kommet med oppfordringen min, så får dere gjøre hva dere vil med den.
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobilJeg prøver! Jeg har knust skjerm på mobilen. Høyre side er hardest rammet. Det går ut over de særnordiske bokstavene, for skjermen reagerer ikke alltid…
![]() |
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobilJeg har gitt meg selv forbud mot å skrive på mobil uten briller.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Textrovert
|
![]() Sv: En liten oppfordring ang innlegg fra mobilJeg er helt enig med My. Det glipper selvsagt hos alle nå og da, og jeg er ikke noe unntak. Selv om jeg alltid leser gjennom innleggene mine før jeg poster, så ser jeg ofte skrivefeil i gamle innlegg jeg har skrevet. Så jeg forventer ikke feilfrie innlegg, men jeg blir ofte litt skuffet når jeg ser innlegg som tydelig ikke er sjekket for skrivefeil på noen som helst måte. Det virker litt respektløst overfor leseren, som må sitte og dechiffrere.
![]() |
|
|