|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Podcast for nybegynnereEtter 2 år hvor vi har vært hjemme alle sammen 24/7, så fant vi ut at vi måtte stokke litt om på møblene. Så nå har jeg plass hvor jeg kan sitte og strikke uten at det står på en tv i nærheten. (Hvorfor ventet vi i 2 år?????
![]() |
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Podcast for nybegynnereJeg liker godt Aftenpodden. Både den nasjonale og USA.
![]() |
#4 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Podcast for nybegynnereBegynn med NRK radio-appen. Der burde du finne mye interessant innen nyheter og gode dokumentarer.
![]() |
#6 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Podcast for nybegynnereJeg prøver å få meg meg dette daglig/ukentlig om nyheter/politikk:
![]() |
#8 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Podcast for nybegynnereJeg er nærmest altetende på P2, der mye av det som blir sendt lineært også ligger som podkaster. Spesielt vil jeg nevne Norsken, svensken og dansken, og mange ulike temaer under Verdibørsen og Ekko Samfunnspodd. Og Oppdatert.
![]() |
#9 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Podcast for nybegynnereJeg tror kanskje spørsmålet her er om du liker å høre på radio eller ikke?
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Podcast for nybegynnerePopcorn og politikk i NRK-appen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Podcast for nybegynnereLørdagsrådet |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Podcast for nybegynnereLørdagsrådet
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Podcast for nybegynnereJeg synes nrk leverer på podcast-fronten. Oppdager stadig nye podder der etter at stadig lete podder er gått bak betalingsmur. 198 land med Einar Tørnquist liker jeg godt, samt rekommandert med Kristopher Schau. I tillegg til flere som ernevnt over.
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Podcast for nybegynnereTakk folkens.
![]() |
![]() |
#16 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Podcast for nybegynnereOm du vil ha dansker, kan jeg viderebringe den anbefalingen jeg fikk i dansk-tråden: Kvinden med den tunge kuffert. Kjempespennende!
![]() |
#17 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Podcast for nybegynnereJeg hører nesten bare på podcast og radio på nrk. De har en god blanding av dagsaktuelt, historisk og humor. De har mye fint under mellom oss. Jeg liker Lørdagsrådet, norsken, svensken og dansken, Lindmo, sånn er du, god bedring. Når livet er litt mye blir det mer av de morsomme og lette.
![]() |
#19 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Podcast for nybegynnere
Ja, de må jeg ha med meg også. Popcorn og politikk er veldig gøy og informativt, men jeg får nok aldri Løvenes konge-episoden ut av hodet (avgangen til Merkel)
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Podcast for nybegynnereJeg har heller ikke ro i kroppen til å bare høre på podcast, men jeg har funnet ut at det er utmerket å kombinere med strikking. Når det bare ikke står på en tv rett i nærheten.
![]() |
![]() |
|
|