|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?SIAN har besluttet å brenne koraner på Tøyen torg på starten av Ramadan. I en avisartikkel sier de at datoen er helt tilfeldig, mens de på egen nettside kaller det hele "SIAN Ramadan kickoff på Tøyen torg" med den noe villedende teksten:
Jeg orker ikke lenke til den helt jævlige rasistiske dritthjemmesiden deres.
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?Åh. Nå ble jeg sint!
![]() |
![]() |
#3 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?Dette synes jeg faktisk de burde latt være å tillate, men jeg klarer ikke å finne noen "paragrafer" å henge dette på, så da blir det vel bare synsing fra min side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?Jeg vet ikke helt om jeg prøver å debattere for jeg er så sint at jeg nok ikke kommer til å greie å ta i mot evt. motargumenter.
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?Sian er så usmakelige at det burde ikke overraske.
![]() |
#7 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?Motdemonstrasjon med masse illsinte mødre med brannslukningsapparat?
![]() |
#8 |
can-jur
|
![]() Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?Om det bør være lov?
![]() |
![]() |
#9 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?Jeg er absolutt for at det skal være lov å brenne bøker. Akkurat som det er lov til å tro på det som står i bøkene og ytre seg støtende mot folk på basis av hva man tror.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?
Det jeg spør om er ikke om det bør være lov å brenne koraner.
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?Jeg klarer ikke helt å forstå at ikke politiforskriftene og lov om ytringsfrihet og hva har du, ikke fint kan brukes slik at de får lov til å brenne hva faen de vil, de jævla drittfolka, men ikke hvor som helst. Man gjør jo det i andre sammenhenger: Folk har lov til å demonstrere, men det settes rammer for tid og sted.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
Ja, det er det jeg ikke skjønner heller. Og det gjør eg så rasende. Og enda mer, at ikke Politiet går ut og motstrider påstanden til SIAN. For mennesker som kommer fra regimer der politiet har en mer uheldig sammenblanding av interesser enn her så er det jo ikke utenkelig å tro på denne påstanden, noe som igjen øker avstanden mellom politi og marginaliserte grupper.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?De har jo tidligere blitt flyttet til Kontraskjæret, bortgjemt der. Det er ufattelig for meg at det ikke gjøres nå.
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
Førstkommende lørdag. Bydelsadminstrasjonen arrangerer gatefest som motreaksjon litt lenger bort. Jeg vurderer å dra.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?Altså i morgen? Æsj. Da kan jeg ikke sjanse på det, hadde det vært om en uke hadde jeg hatt mer immunforsvar.
![]() |
![]() |
#16 |
|
Jeg drar dit. Det er mine elever og mine foresatte som bor i nærområdet.
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
Heh, du kan så si. De de gjorde det samme foran Rådhuset og en vekter anså det som uforsvarlig og gikk inn for å slokke angrep de ham. Og mener at de var de som ble angrepet.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blir vel ikke allverdens forurensning av å brenne papir, jeg tenker at brannfare er et større problem, blir jo en del glør som fyker rundt om det er litt vind. Varsle brannvesenet kanskje, brannstasjon er vel rett rundt hjørnet, så komme brannbilen og slokker bokbålet |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?Men altså. Idiotene kjøper en haug med Koranen og så brenner de dem?!
![]() |
|
|