|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Stripene på PetiteKnit festivaltrøye (barn)Jeg holder på med en liten restegarngenser, og vurderer å legge inn noen striper av ca den typen som er på disse genserne. Men siden jeg har kjøpt ekstremt mange PetiteKnitoppskrifter det siste året tror jeg ikke jeg gidder å kjøpe oppskriften for å finne ut av de stripene. Prøver å skjønne det ut fra bildet, men det får jeg ikke til. Er det komplisert? Noen som vil forklare? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I endring
|
![]() Sv: Stripene på PetiteKnit festivaltrøye (barn)Kimmie har svar på det meste angående PetiteKnit så kanskje denne filmen gir deg svaret. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Stripene på PetiteKnit festivaltrøye (barn)
Det tenkte jeg også, men synes det er helt pyton å få det pent.
![]() |
![]() |
#5 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stripene på PetiteKnit festivaltrøye (barn)Jeg driver ikke med strikking og aner derfor ingenting om det, men FOR en flott video. Jeg tror til og med at jeg kunne klart å strikke noe (enklere) om det fantes sånne videoer for alt mulig. Kanskje gjør det det, men jeg visste det ikke. Lykke til med strikkingen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|