|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvordan kan man sminke seg uten øyevipper og -bryn?Hadde aldri trodd jeg skulle stille dette spørsmålet, men... Jeg pleier aldri å sminke meg, men pga. kreftbehandling er jeg helt hårløs og ingen aner når det kommer tilbake. Jeg synes det er fælt, fordi jeg ser ut som jeg har kreft.
![]() |
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kan man sminke seg uten øyevipper og -bryn?Man kan jo sminke på bryn. Kanskje man kan lime på falske vipper også når de vanlige vippene er borte? Vippeextensions kan man jo også få satt på.Skjønner godt at du vil føle deg normal i bryllupet du skal i.
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvordan kan man sminke seg uten øyevipper og -bryn?Bruk av eyeliner og øyeskygge? Kul lebestift? Har hørt om at det finnes sminkekurs for kvinner i samme situasjon som deg, fra Kreftforeningen el.
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan kan man sminke seg uten øyevipper og -bryn?Skjønner behovet. (Kilde: youtube.com) Hun sier også at hun har en om øyebryn. Skal lete.
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan kan man sminke seg uten øyevipper og -bryn?Her: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hvordan kan man sminke seg uten øyevipper og -bryn?Disse er magnetiske. Ser ut som du tegner opp med en eyeliner og så fester vippene på magnetisk (følger Kathrines kamp på instagram og hun bruker den): https://cubus.com/no/p/magnetic-eyel...r/7333839_K001
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan kan man sminke seg uten øyevipper og -bryn?Jeg synes magnetiske er skikkelig kliss, men jeg har ti tusen tommeltotter! Men jeg fikser ikke lim heller jeg, altså, så never mind me. Jeg har magnetiske fra Lola lashes.
![]() |
#8 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hvordan kan man sminke seg uten øyevipper og -bryn?Programmet Look good, feel better er et eget sminkekursopplegg for kvinner under kreftbehandling, i Norge er Komsetikklverandørforeningen som står bak kursene.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Hvordan kan man sminke seg uten øyevipper og -bryn?Takk for tips, alle sammen!
![]() |
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan kan man sminke seg uten øyevipper og -bryn?
Underst har hun sikert øyebrynspudder.
![]() |
#11 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvordan kan man sminke seg uten øyevipper og -bryn?Akkurat til et bryllup hadde jeg fint kostet på meg å gå til en hudpleier/make-upartist, hvis det finnes der du bor. Hadde kanskje snakket med vedkommende, og sjekket at de hadde erfaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kan man sminke seg uten øyevipper og -bryn?
Ja, jeg tror jeg må si meg enig i dette, hvis du ikke har erfaring og f.eks vil tegne opp bryn høres det vanskelig ut å lære seg på ei uke. Og så kan du heller følge med hvordan den som sminker deg gjør det og lære noen triks til seinere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Hvordan kan man sminke seg uten øyevipper og -bryn?Burde sikkert gått til noen, men det kommer ikke til å skje. Det er så absurd langt utenfor komfortsonen min. Helt uaktuelt.
![]() |
![]() |
|
|