|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Erfaring med interiørarkitekt/interiørdesigner?Utgangspunktet er en leilighet som krever omfattende oppussing samt smarte løsninger for å utnytte plassen godt til soverom og oppbevaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Erfaring med interiørarkitekt/interiørdesigner?Jeg tror interiørarkitekt er det du trenger da. Prøvde å bruke -designer en gang for lenge siden, til lignende problemstilling, men det var feil person da ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaring med interiørarkitekt/interiørdesigner?Ville gått for interiørarkitekt utifra det dere ønsker hjelp til.
![]() |
#5 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaring med interiørarkitekt/interiørdesigner?Interiørarkitekt. Tror egentlig en god byggmester også kunne gjøre en sånn jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
I mål
|
![]() Sv: Erfaring med interiørarkitekt/interiørdesigner?Vi har brukt en arkitekt til delvis endre å endre planløsning hjemme hos oss, og jeg fikk henne anbefalt av en nabo fordi hun hadde så gode og funksjonelle løsninger. Hun er opptatt av behov og hva som fungerer; ikke nødvendigvis at alt er så "fancy". Hun hadde også gode råd når vi ikke hadde råd til å gjøre alt hun foreslo, altså realistisk ift at ikke alle har ubegrenset med midler. Jeg opplever at hun kan gjøre mye av det du skriver; kanskje ikke akkurat bestilling av videre arbeid, men antar hun kan anbefale noen. Hun holder i tillegg til på din kant av byen. Si fra om du vil ha et tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|