|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Flere BookBites-brukere?Jeg har en stund vært en flittig bruker av BookBites. Det er gratis, ganske anvendelig og med nasjonalt lånekort har utvalget blitt ganske bra.
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Flere BookBites-brukere?Jeg bruker den. Er altetende på bøker så finner alltid noe (akkurat nå leser jeg diktsamlingen "Betyr ikke lengre så mye for meg å bety så mye for dere"). Har ikke opplevd samme feil som deg, men synes appen generelt er dårlig på søk, lagring, gjenfinning. Opplever at det responsitive designet (når du snur telefonen) gjør at appen ikke vet hvor du er. Likte godt at det er en timer på lydbokfunksjonalitetet!
![]() |
#4 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Flere BookBites-brukere?Bruker bare denne appen. Og leser forholdsvis mye.
![]() |
![]() |
#5 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere BookBites-brukere?Jeg skriver under på alt det negative her. Verken denne eller Bibliofil-appen fungerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Flere BookBites-brukere?Bruker appen, men den er utrolig irriterende. Stort sett hopper den tilbake til der jeg åpna appen når jeg kommer til et nytt kapittel. Også utrolig snedig at bøker jeg ikke har rukket å bli ferdig med og ikke kan fornyes (pga venteliste har jeg antatt) like etter innlevering har status "tittel ikke tilgjengelig men kan ønskes".
![]() |
|
|