|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:Vi har kjøpt hus som skal stå ferdig om ett år. Vi skal innrede stort spisekjøkken, ett bad hvor vi må gjøre valg av fliser, innredning, armaturer, glassdører - the works, ett vaskerom med dusj, et gjestetoalett, vi skal velge trappeløsning, solskjerming og planlegge belysning og oppbevaring.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:Hvis du kan få bygd inn oppbevaring i trappa, er dette veldig grei plass å utnytte.
![]() |
#3 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:Kjøkken øy!
![]() |
#5 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:Så spennende! Er det enebolig?
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:Takk!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:
Tomannsbolig. OG solskjermingen er så vidt jeg vet, ikke inkludert. Jeg har steinplate på kjøkkenet nå, og det skal jeg ha videre også, det har topprioritet. Vi kommer nok til å velge frittstående side-by-side-kjøleskap, vi har det nå, og bare elsker det.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:Hadde ikke valgt to oppvaskmaskiner for to voksne. Har aldri savnet det med fire stykker heller, med unntak av julen. Dog ser jeg mer nytten av to stekeovner, dersom du har plass.
![]() |
#9 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:
Steinplate er lekkert!
![]() |
#10 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:Vi bor i en totalrenovert enetasjes bolig fra 1970. Det jeg er mest fornøyd med/elsker, er badekar på det ene badet, kjøkkenøy, varmekabler i gulvene, takspotter i mange kretser og dimmere. Jeg er også glad i overskap med skyvedører fremfor sånne som svinger ut. Jeg elsker den vedfyrte stekovnen med bakerovn, selv om den elektriske steketoppen og komfyren blir mest brukt. Det var det jeg kom på sånn i farta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:Ting jeg ikke savner er sidebysidekjøleskap og to oppvaskmaskiner. Vi har oppvaskkum og utslagsvask, det holder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:Henger her, hvis det er greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:Ja, vi har vannbåren varme i gulvene i alle etasjer. Det blir vi fornøyde med.
![]() |
#15 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:Hvis jeg skulle bygd nytt eller totalrenovert, ville jeg bygd inn bildeoppheng og lister med spoter. Slike galleriskinner som du ser i offentlige bygg og museer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:Varmt vann i kran ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt hus - give me all your tips and triks! :vilha:Jeg telte hver eneste gjenstand jeg hadde på kjøkkenet, også det som sto frem, og design et kjøkken med skuff og skapplass til alt. Det jeg savner er et høyskap til støvsugeren, så den bor i kjelleren. Øya vår har glassdører vendt mot stua, med det fine porselenet osv. mot kjøkkenet er det skuffer med bruksgjenstander. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|