|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skyting i Oslo - 2022Men, altså.
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Skyting i OsloJeg tviholder på håpet om at slike handlinger kun gjør kjærligheten sterkere, men det er tungt.
![]() |
#4 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Skyting i OsloHvordan skal man forklare dette til en liten fyr som bare vil være seg selv?!? Faen, jeg hater verden!
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Skyting i OsloJeg har ikke ord, det er så jævlig og som mamma til en skeiv unge treffer det innmari hardt at hen risikerer å bli utsatt for sånt bare fordi hen er skeiv.
![]() |
#7 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Skyting i Oslo
Jeg vet! Vår er ungdom, nesten voksen, og forstår godt hva dette er, men alt jeg vil er å pakke de inn i bomull.
![]() |
#8 |
can-jur
|
![]() Sv: Skyting i OsloYngstemann har gledet seg til å gå i den paraden i mange år. Endelig skulle det skje. Også kjer dette. Fordi noen hater de som er som han. Jeg er egentlig tom for ord.
![]() |
![]() |
#11 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Skyting i OsloHater det..
![]() |
#12 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Skyting i OsloJeg er i Oslo i helgen. Og vi hadde tenkt å se på paraden og kose oss i dag. Dette er bare supertrist. Det føles som at verden går feil vei.
![]() |
#13 |
koko
|
![]() Sv: Skyting i OsloVi er også i Oslo denne helgen, fordi 14-åringen har hatt et sterkt ønske om å få delta på Oslo Pride. Denne skytingen satte seg rett i magen min, som et angrep på mitt eget barn. Jeg håper at en del av de som har vært kritiske og slengt dritt i kommentarfelt får åpnet øynene sine litt nå.
![]() |
#15 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Skyting i OsloDet er forferdelig. Det er fader ikke denne veien verden skal bevege seg. Vi skulle være med i dag.
![]() |
#16 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Skyting i OsloVanlig pride er avlyst i dag, det blir noe helt annet insteden. Yngste ringte i natt for å forsikre oss om at hen ikke var der akkurat da. Men faen heller, folk ble drept og skadet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Skyting i OsloDette er det vondaste eg har våkna opp til på veldig lenge. I Oslo. Så nær, og så mange eg kjenner som er skeive, som bur der, som skulle gått…og alle dei som sørger no. Eg er heilt enig, verden går heilt feil vei.
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Skyting i OsloDette er så vondt og trist og jeg er skikkelig lei meg - og LEI! Jeg synes det har vært så mye slem retorikk mot pride og særlig mot transfolk nå opp mot pride, og er opprørt over at folk bruker ytringsfriheten sin til å fordømme og spre dritt. Jeg er så lei av å lese om folk som føler at det blir for mye pride, som hevder at unger må skånes for pride og som ikke klarer å se lengre enn sin egen fordomsfulle nesetipp. Ja, for jeg tror at ord har noe å si. Hva fanken er folk så redde for? Å bli skeive hvis det blir for mye pride, liksom?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Skyting i OsloJeg ville selv gått (er trans) om jeg var i Oslo men kunne ikke i år
![]() |
|
|