|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fra IPhone til Chromecast?Jeg føler meg som en utdatert gammel kjerring når det kommer til moderne bruk av tv og streaming. Jeg ser ikke på tv, verken på den ene eller andre måten, så derfor kan jeg heller ikke stort om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Fra IPhone til Chromecast?Hm, jeg har en chromecast, og en iPhone, funker fint å sende til tvén. Jeg har lastet ned Google Home appen da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Fra IPhone til Chromecast?Det funker her også på Tv2 Play og mange andre streamingapper, men ikke på enkelte andre. Vi kan fint de tysk tv på iPad/iPhone, men klarer ikke få det på tv via chromecast. Har også Google Home-appen, men finner ikke ut av det likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Fra IPhone til Chromecast?Mulig dette blir mansplaining-nivå (beklager det i så fall!), men er iPhonen koblet på samme wifi som chromecasten? Skjønte ikke helt om det er deres iPhone dere bruker, eller den samme som du bruker til vanlig.
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Fra IPhone til Chromecast?Samme nettverk og samme IPhone. Jeg kan fint bruke chromecasten på tv2 Play feks, men når jeg prøver med appen til den tyske tv-kanalen NDR, funker det ikke. Jeg kan se programmene på IPhone, men får bare opp IPhone AirPlay når jeg forsøker å finne Chromecast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
jabbsaft
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Fra IPhone til Chromecast?Kanskje ikke den appen har støtte for Chromecast. Er ikke alle som har det.
![]() |
#7 |
Javel?
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Fra IPhone til Chromecast?Ja, stemmer jeg måtte gjøre noe triks en gang, jeg fikk ikke den knappen opp på nrk-appen, men da gikk jeg via google appen, som Venla nevner. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|