Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du vært overbevist om noe som viste seg å være HELT feil?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-22, 21:24   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Har du vært overbevist om noe som viste seg å være HELT feil?

Litt spinn off fra Ting du lærte som voksen-tråden.

Har du gått rundt og vært overbevist om noe som viser seg å være totalt feil? Kanskje til og med litt flaut feil?

Da kan jeg starte med meg selv. Som til langt opp i voksen ungdomsalder var overbevist om at Mo i Rana (jeg trodde det het Moirana....i ett ord) var et eget land? Jeg er ikke akkurat stolt av den, og har vel aldri sagt det til noen før... Jeg presterte til og med å små krangle med min noe lattermilde mor om det. ("Det ER et land, jeg vet det jo!!!" )

Gammel 01-08-22, 21:38   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du vært overbevist om noe som viste seg å være HELT feil?

Jeg bodde et år på grensen til Canada, og jeg omtalte nærmeste by der som Vagina. Den het Regina. Tusteskolevenner rettet aldri på meg.

Gammel 01-08-22, 22:28   #3
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg bodde et år på grensen til Canada, og jeg omtalte nærmeste by der som Vagina. Den het Regina. Tusteskolevenner rettet aldri på meg.

Gammel 01-08-22, 22:43   #4
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 50
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg uttalte introvert med lang e. Introveeert. Er glad en kollega rettet på meg, ellers hadde jeg vel gått rundt og breka ordet enda.

Gammel 02-08-22, 09:21   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At det ikke heter Henning Olsen-is, men Hennig Olsen. Var dønn påståelig og mente mannen var en idiot som ikke gav seg.
Jeg sier fremdeles Henning Olsen på pur trass.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-22, 10:09   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hennig er et etternavn. Men du er neppe den eneste som har trodd det.

Taien, unnskyld at jeg ler. Hvor trodde du det landet lå da, egentlig?

Jeg kommer ikke på noe mer spenstig enn at jeg som ungdom trodde at remember het renember. Jeg skrev konsekvent renember i alle mine tekster, og ingen rettet på det. Da jeg som attenåring fikk greie på hva det het, trodde jeg ikke på det i lang tid.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-22, 10:23   #7
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

At det ikke heter Henning Olsen-is, men Hennig Olsen. Var dønn påståelig og mente mannen var en idiot som ikke gav seg.
Jeg sier fremdeles Henning Olsen på pur trass.

Dette fikk jeg med meg som barn, mens hele familien påstod det motsatte. Det var ekstremt irriterende.

Gammel 02-08-22, 10:27   #8
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg uttalte introvert med lang e. Introveeert. Er glad en kollega rettet på meg, ellers hadde jeg vel gått rundt og breka ordet enda.

Ka?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-22, 17:15   #9
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Taien, unnskyld at jeg ler. Hvor trodde du det landet lå da, egentlig?
.

Bare le du, jeg ler jeg også....nå.

Nei, hvor lå det landet da? På det afrikanske kontinentet et sted kanskje? Jeg vet ikke, var bare TOTALT overbevist om at det var et land.

Gammel 02-08-22, 18:26   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Bare le du, jeg ler jeg også....nå.

Nei, hvor lå det landet da? På det afrikanske kontinentet et sted kanskje? Jeg vet ikke, var bare TOTALT overbevist om at det var et land.

Ikke en enklave nord i Norge, altså? Det lille landet Moirana!

Gammel 02-08-22, 19:57   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange ganger, men jeg har en tendens til å sporenstreks fortrenge det når jeg finner ut at jeg har tatt feil og vært jævlig påståelig også. Et av mine mer sjarmerende trekk.

Gammel 02-08-22, 20:02   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også en sånn skråsikker en, gjerne med høyt volum. Husker selvsagt ikke det jeg har tatt feil om.

Taien, jeg har ledd så godt av Moirana.

Gammel 02-08-22, 20:04   #13
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ikke en enklave nord i Norge, altså? Det lille landet Moirana!

Garantert nabolandet til soriamoria .

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-22, 20:08   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Gammel 02-08-22, 20:10   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Mannen min mener at innbyggerne heter mo-iranere…

Så da er det vel kanskje et sted i Midtøsten, da.

Gammel 02-08-22, 20:49   #16
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Det var det jeg visste! Det ER et land!

Gammel 02-08-22, 21:31   #17
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. I hovedsak her på FP faktiske. Diskuterer sjeldent i RL (har ingen som vil ... ) og i mange andre settinger (Feks jobb) har jeg anledning til å sjekke opp de tingene jeg påstår før jeg sier de

Gammel 02-08-22, 22:01   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mange ganger, men jeg har en tendens til å sporenstreks fortrenge det når jeg finner ut at jeg har tatt feil og vært jævlig påståelig også. Et av mine mer sjarmerende trekk.

Kunne skrevet dette selv!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-22, 22:04   #19
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Garantert nabolandet til soriamoria .

Ganske sikker på at Disneyprinsesse Moana er fra Moirana?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-22, 22:05   #20
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en ekte Moiraner

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.