|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Gratismønster herregenserLage genser til gutta og er på jakt etter et herremønster jeg kan bruke som utgangspunkt. Har noen tips om gratismønster jeg kan benytte? Garn er litt fleksibelt, men finull, Peer Gunt, merino. Med raglan eller rundfelling.
![]() |
#2 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gratismønster herregenserHvis engelsk oppskrift er greit er søket mitt på gratis voksen herregenser fra ravelry her. Du kan sikkert velge raglan eller annen konstruksjon selv i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
frakoblet
|
![]() Sv: Gratismønster herregenserGarnstudio har mange gratisoppskrifter.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gratismønster herregenserFikk hjelp i garnbutikken til ca. antall nøster. Deretter fant jeg er mønster på Garnstudio og har lagt opp og begynt på vrangbord. Mønsteret blir til under veis i prosjektet.
![]() |
|
|