|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Hvilken lydbok skal jeg sovne til?Har nylig hørt Saabye christensen; byens spor og en tilfeldig nordmann. Prøvde magnolia men synes det ble for trist.
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Hvilken lydbok skal jeg sovne til?Jeg hører "Mjøsa rundt med mor" nå. Den er nydelig! Lavmælt, og med fine småskildringer der det ikke gjør noe om du faller ut litt. Tror den er ypperlig å sovne til! Sist redigert av Timar : 07-09-22 kl 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hvilken lydbok skal jeg sovne til?
Høres fint ut, lavmælt er bra!
![]() |
#4 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken lydbok skal jeg sovne til?Mjøsa rundt med mor er fin. Også er det en i Fabel med mange små historier. Ut å telle sauer. Søvndyssende historier for deg som ikke får sove.
![]() |
#5 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hvilken lydbok skal jeg sovne til?
Takk for tips! Nrk har visst og noen, med Vera Kvaal kom jeg på nå.
![]() |
#6 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvilken lydbok skal jeg sovne til?Jeg lytter til Stephen Fry lese Harry Potter. Det er balsam i ørene. Og jeg kan bøkene utenat så spiller ingen rolle om jeg sovner.
![]() |
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvilken lydbok skal jeg sovne til?+1 på Stephen Fry, gjerne en bok du har lest før. Han har noen fantastiske bøker om gresk mytologi, også har han lest inn alt av Sherlock Holmes, i tillegg til hele Harry Potter.
![]() |
#9 |
koko
|
![]() Sv: Hvilken lydbok skal jeg sovne til?Jeg er glad i Edvard Hoem, men når det er forfattaren sjølv som les så sovner jeg fra hele greia. Min anbefaling er da Slåttekar i himmelen.
![]() |
#10 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken lydbok skal jeg sovne til?Jeg hører på kiosk litteratur. Sovner så pass fort at jeg får glipp av for mye om det er spennende bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|