|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Wallmans - erfaring?Noen som har vært der? Verd pengene?
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Wallmans - erfaring?Jeg har vært der, og elsket det! Aner ikke hvor mye det koster, det var jobben til mannen som betalte. Har lyst til å dra dit en annen gang og.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wallmans - erfaring?Vært der med jobb 2 ganger og synes det har vært bra. Lyst å ta med mannen en gang og.
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Wallmans - erfaring?Vi var på Wallmans i fjor (Stavanger). Julebord. Gedigen skuffelse. Noe helt annet enn det de reklamerte for. Vi kom, pyntet til fest, artistene deiset rundt i treningsklær og sang alt fra Liverpool-sangen (greit for meg, muligens ikke for mange andre) til Abba-låter og det mangler fullstendig en rød tråd. Midt inni var det en fyr som tredde seg gjennom en tennisracket som ble mindre og mindre. Kroppsdeler ut av ledd til middagen, liksom.
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Wallmans - erfaring?Jeg var der for mange år siden og vi hadde det morro. Vi var en jobbgruppe som generelt hadde det veldig fint sammen og var enkle å glede på fest. Jeg tror ikke dert hadde fungert med nåværende kolleger. Ikke noe galt med kollegene.
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Wallmans - erfaring?Hvis man ønsker en middag hvor man ikke skal snakke sammen er Wallmans helt perfekt.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 21-09-22 kl 00:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Wallmans - erfaring?Jeg har vært på Wallmans i Oslo og København, og elsket det.
![]() |
|
|