Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Det aller beste alkoholfrie ølet?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-22, 14:47   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det aller beste alkoholfrie ølet?

Skal på et arrangement med mat, hvor man skal ha med egen drikke. Det er et alkoholfritt arrangement, og til maten passer det desidert best med øl, synes jeg (diverse tradisjonsmat, som blant annet spekemat og rakfisk). Hvilket alkoholfritt øl er det aller beste? Ønsker noe med litt kraftig smak, og for all del uten at det involverer frukt av noe slag. Det er ofte ettersmaken som mangler med det alkoholfrie ølet, føler jeg, men jeg har ikke helt oversikten over alt som finnes, etter at det har kommet så mange ulike håndtverksbryggeri fra fjern og nær. Det kan godt hende det finnes noe skikkelig bra som jeg ikke har smakt. Så vil gjerne ha tips om noen har noen favoritter der ute!

Sist redigert av My : 28-09-22 kl 14:58.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.