|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() VPN for BBC iPlayer?Jeg trenger å se en dokumentar som ligger på BBC som ikke er tilgjengelig utenfor UK, og har skjønt at det kan oppnås via VPN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VPN for BBC iPlayer?Vi bruker express vpn, funker bra. Det andre du spør om aner jeg ikke, men har brukt det i årevis uten problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: VPN for BBC iPlayer?Jeg bruker også express VPN. Sånn jeg har forstått det er det lovlig, men det kan være brudd på abbonememtsavtale dersom man abonnerer på en streamingtjeneste. Men det er jo ikke noe man må tenke på i forhold til BBC siden det er en gratis side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: VPN for BBC iPlayer?
Jeg vil anta at det er en grunn til at man har geografiske restriksjoner. På samme måte er det deler av NRK-innhold som ikke er tilgjengelig fra utlandet, selv om det er gratis tilgjengelig fra NRKs websider. Jeg vil tro det blant annet har sammenheng med hvilke rettigheter NRK har til å vise program, og at det er forskjell i og utenfor landegrensen.
Oss ska verne om livet langs vegen oss går. Ingen kan hauste der dauden sår. Blomen ska bløme og graset ska gro, oss ska ikkje sulke til jorda med blod! Sist redigert av Lille meg : 30-10-22 kl 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: VPN for BBC iPlayer?Jeg ser her at det påstås at
noe jeg syns er litt rart. NRK har en hjelpeside om å se NRK i utlandet, hvor man sendes videre til en side som ikke finnes, så ...
![]() |
|
|