|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Behøver en magisk god 40cm rundpinne (3,5) til patentstrikkJa, overskriften sier sitt. Jeg strever videre på min November jacket, og har nå begynt på første ermet. Annenhver omgang skal patentmaskene strikkes vrangt, og jeg hater den rundpinnen jeg har allerede etter 10 omganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Behøver en magisk god 40cm rundpinne (3,5) til patentstrikkChiaogoo red lace er mine foretrukne magiske pinner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Behøver en magisk god 40cm rundpinne (3,5) til patentstrikkEnig med Shun om Chiaogoo, min absolutte favoritt.
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Behøver en magisk god 40cm rundpinne (3,5) til patentstrikk+1 på Chiaogoo og Addi Lace.
![]() |
![]() |
#6 |
Javel?
![]() Sv: Behøver en magisk god 40cm rundpinne (3,5) til patentstrikkNotert! Googler. Takker |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Behøver en magisk god 40cm rundpinne (3,5) til patentstrikkJeg strikket ermene med magic loop (helst med pinner som er 100 cm lange), og tenkte ikke over at det var upraktisk.
![]() |
![]() |
#8 |
Javel?
![]() Sv: Behøver en magisk god 40cm rundpinne (3,5) til patentstrikk
Kanskje jeg skal teste det, ja. Jeg er mest glad i vanlige rundpinner om det går, men de vrangpatentmaskene synes jeg ble vonde å strikke med de korte «pinneskaftene». Tester et par omganger i kveld, før jeg får til anskaffelse av ny rundpinne. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|