|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() Vind- og vanntett utebukseDet har jeg planer om å kjøpe til mannen. Men hva! Jeg kan ikke kjøpe i 2000kr klassen men regner med 1000-lappen. Han sykler til jobb nesten hver dag, så han trenger noe bra. Gjerne tips om jakke også for det skal hans svigermor gi. Av unga får han skikkelige gode sykkelhansker.
![]() |
#2 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Vind og vanntett utebukseJeg har kjøpt en del på SportOutlet i det siste til 15-åringen som plutselig måtte ha herrestørrelser. Han er ikke av typen som ikke sliter på tøyet, for å si det sånn. Synes det holder veldig bra (har turbukse, skalljakke og skallbukse), og vannsøylen er god.
![]() |
#3 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Vind og vanntett utebukse
Jeg har tenkt på SportOutlet. Men det er å velge HVA? Jeg syns det er så mye å velge i...
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vind og vanntett utebukseSportoutlet har noen, lurer på om det er i merket Heldre eller Vikafjell, de har høy vannsøyle, fin pris, og helt super til formålet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vind og vanntett utebukseVi har god erfaring med Vikafjell tur- og skalltøy.
![]() |
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Vind og vanntett utebukseSe etter vannsøyle på minimum 10.000. Gjerne høyere. Følg også med på tilbud på XXL. Ville også sjekket SportOutlet som nevnt over her. Hvis du bor i nærheten av Vestby, så har de flere butikker der som selger slikt tøy med god rabatt. Stormberg er også et merke som ikke er så dyrt. Hvis ikke de oppgir vannsøyle så se videre
![]() |
![]() |
#7 |
Kom ut av tellinga.
|
Jeg hadde nok i dag sikkert valgt denne, denne eller denne hvis jeg skulle kjøpt en bukse nå.
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Vind og vanntett utebukseDra til Ålgård, Taien! På Outleten. Dit vil jeg dra etter jul og kjøpe skalljakke på salg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
lettere utlada
|
Jeg tenkte på Kilden...de har også outlet. Men ja, Ålgård har jo mer utvalg. Kanskje gi han gavekort så kan han velge selv etter jul...
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Jeg har landet på at jeg vil ønske meg det. Altså at vi drar til Ålgård i romjulen eller i januar. For det er mye større utvalg, ja. Og gode priser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Vind- og vanntett utebukseGore Bike wear har jeg klær fra, de er svært slitesterke og komfortable. Vannsøyle 28 000 mm på denne, men utsolgt i nettbutikken.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vind- og vanntett utebukseHar også god erfaring med Sport Outlet eller Stadium Outlet.
![]() |
#13 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Vind- og vanntett utebukseDet er en side for outlet på sidene til bergans.no. Du kan være heldig og finne noe der også.
![]() |
#14 |
Tatt på
|
![]() Sv: Vind- og vanntett utebukseJeg synes ikke prisene på outlettbutikkene på Ålgård matcher prisene på SportsOutlett. Mulig det er litt forskjell på kvalitet på noen merker, men egentlig ikke nok til at det veier opp.
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Vind- og vanntett utebukse
Men det er vel et mye bedre utvalg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Mar 2008
Ja, egen kjede. Den er på Kvadrat.
![]() |
#17 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sport Outlet har vel mer ukjente merker enn de har på outleten på Ålgård? Jeg har ihvertfall aldri funnet noe der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vind- og vanntett utebukseNorwegian Outlet på Ålgård er jo en merkevare-outlet. SportsOutlet er en sportskjede med outlet i navnet, men det er jo en sportskjede som stort sett selger egne merkevarer. Som sjelden er å finne i andre butikker. Heldre og Vikafjell, f eks. Men kan være heldig å finne merkevarer til god pris der.
![]() |
![]() |
|
|