|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() HobbyaktivitetJeg skulle gjerne hatt noe å holde på med de neste dagene, men jeg er ikke hjemme, så jeg har ikke tilgang på hobbysakene mine. Har dere forslag til noe jeg kan kjøpe? Gjerne et sett med det man trenger for å lage et eller annet. Veldig vagt dette, men jeg er helt blank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: HobbyaktivitetStrikketøy. Jeg synes det å strikke sokker er både givende og gir et veldig resultat som får mye bruk i ettertid. Hvis du er helt nybegynner, så ville jeg forsøkt meg på en lue. Etterhvert er jo gensere strikket på tykke pinner et godt alternativ, men man trenger jo ikke å starte der.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HobbyaktivitetDiamondpainting kanskje? Har sett på Panduro og Rusta iallfall.
![]() |
#4 |
koko
|
![]() Sv: HobbyaktivitetBrette julestjerner? Kanskje noen har en tapetrest du kan få, ellers koster de billigste tapetrulle på Rusta 50 kr.
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HobbyaktivitetSlike julestjerner var familien hekta på å brette for et par år siden. Søstrene Grene har pakker med ferdigklipte papirstrimler i ulike farger så alt er klart til bretting.
![]() |
#6 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HobbyaktivitetDe har ikke noe der du er? Garn og strikkepinner eller annet hobbygreier? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HobbyaktivitetDet høres ut som fine prosjekter. Jeg tenkte også en broderipakke hvis det blir aktuelt en annen gang.
![]() |
|
|