|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Termokopp som er helt tett?Ja, finnes det?
![]() |
![]() |
#2 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Jeg fortsetter med å anbefale Lifeventure, selv om det på sett og vis er en termos. Helt tett, passe stor, holder godt på varmen, alle deler kan kjøres i oppvaskmaskin, lett å ta fra hverandre.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Det finnes mange, men ikke alle er like gode å drikke fra. Jeg liker ikke de med en rund knapp du trykker ned, og så kan du drikke fra alle kanter. Det blir bare søl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Jeg er veldig fornøyd med Eva Solo sin. Vi har Stanley også, men Eva Solo holder veldig mye bedre på varmen.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 16-12-22 kl 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
can-jur
|
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Jeg har ikke opplevd noen andre en Rosendahl sine som er helt tette og lette å drikke av.
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Camelbak Hotcap. Brukes av både voksne og barn i huset, og er med i både sekker og bager. Den er også veldig behagelig å drikke av.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?
Vi har fra Stanley, og de er helt fantastiske - anbefales!
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Studenten min anbefaler Ocean Bottle. Den er dyr, ser jeg. Hun fikk den på studiestedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Vi har denne, og den holder tett, men jeg hadde ikke lagt den i vesken for jeg hadde ikke stolt på at jeg ikke kom borti "flappen" og dermed åpnet den.
![]() |
#11 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Tupperware sin har aldri lekket. Kan sikkert finne tupperware på julemarkeder i helgen. Ellers har jeg ok erfaring med contigo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Hvis det ikke er et poeng at man må slippe å skru av lokket, synes jeg Kaffebrenneriet sin er best. Den er helt tett og min har tålt et halvt år med daglig tur i oppvaskmaskina. Om man vil ha mulighet til å drikke uten å ta av lokket, synes jeg Eva Solo sin er best, men jeg stoler ikke 100% på den og den blir ikke alltid helt ren i oppvaskmaskin.
![]() |
![]() |
#13 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Clas Ohlsson sin kom veldig bra ut i test. Vi liker de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Stelton sin er i alle fall verken tett eller lett å drikke av.
![]() |
![]() |
#15 |
superbruker
|
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Jeg sverger til contigo. Den er god å drikke av, holder godt på varmen og lekker ikke. https://www.norli.no/sekker-og-skole...o-go-sort-matt
![]() |
#16 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Takk for tips! Da må jeg se hvilke av disse som fås i butikk i morgen.
![]() |
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Jeg bruker Eva Solo sin med vippelokk. Den er tett når lokket er nede, men jeg harvikne testet hvor sikker den er mot ufrivillig lokk-flipping. Den holder godt på varmen og er god å drikke av og lett å holde ren.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Nespresso sin er så tett at jeg kan ha den opp ned i vesken! Og den har drikeflipp. Jeg har så god erfaring med den at nå har flere andre, både på jobb og privat kjøpt den. Jeg fikk den i gave da jeg kjøpte mange kapsler en gang. Holder i mange, mange år.
![]() |
#19 |
med mange baller i lufta
|
![]() |
#20 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Termokopp som er helt tett?Det ble Stanley sin. Ikke vakker, men den eneste hun kunne selge meg som garantert holdt tett i vesken. Og så orket jeg ikke å lete mer
![]() |
![]() |
|
|