Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du noen gang vunnet noe?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-07, 21:30   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Har du noen gang vunnet noe?

Da tenker jeg først og fremst på håndfaste ting/ verdier, ikke titler.
I så fall - hva var gevinsten og i hva slags konkurranse/ spill? Fortell!

Sist redigert av MokkMokk : 17-08-07 kl 22:02.
MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:33   #2
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Har du noen ganger vunnet noe?

Jeg svarte på en filmquiz på filmweb en gang. Da vant jeg kinobilletter og en kasse cola med sitronsmak (som for øvrig smakte blæh ...).

Gammel 17-08-07, 21:36   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vant billetter til en Brian McFaddenkonsert på Radio1, og 2 timer etter jeg vant fikk jeg vite at konserten var avlyst.

Gammel 17-08-07, 21:37   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vant fruktkurven i barnehage-bazaren!

Gammel 17-08-07, 21:38   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vant på The Grand National en gang. Ble litt irritert for at jeg ikke hadde veddet mer da, ja.

Gammel 17-08-07, 21:40   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Jepp.

Vant 1/2 års forbruk av Pampers da Lillemor var lita
Vant 3 bagar frå Reisebagen i vår
Vant 6000.- i lotto i si tid
Vant ein sykkel som tenåring, og det er den dag i dag uvisst kven som tok lodd på meg

Ja, og sjølvsagt hekla gryteklutar og posar med kaffi på basaren i ungdomshuset

Gammel 17-08-07, 21:41   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vunnet en twistpose (lotteri utenfor butikk) og en stor bamse (ballkasting på Tusenfryd). I tillegg har jeg i faglige sammenhenger vunnet penger både til personlig bruk og faglig bruk.

Gammel 17-08-07, 21:42   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Tilsammen 90 kroner på skrapelodd i dag . Og 12000 på xtra for noen år siden (mamma spiller for meg). Og fritt valg fra øverste hylle på tivoli da jeg gikk på barneskolen. Valgte en svær dukke . Har også vunnet et par novellekonkurranser men det går kanskje ikke under håndfaste ting? Fikk honorar da

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:55   #9
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vunnet mye rart oppigjennom. Det jeg kommer på for øyeblikket er:

- 250,- på barneskolen. Var i forbindelse med en skidag eller noe sånt. Jeg følte meg steinrik, husker jeg.
- En eske potetgull og noen cd-singler i en konkurranse på nærradioen.
- En Levisbukse i en konkurranse som ble arrangert på bleiedisko'n da jeg var fjortis
- Drøye 3000,- på Resultatoddsen og Langoddsen - tippet rett sluttresultat i en kamp og vinnerlag i fire andre kamper. Vant på begge lappene samme kveld - forøvrig første og siste gang jeg har tippet på fotball.

Sist redigert av MokkMokk : 17-08-07 kl 22:03.
MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 22:01   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vinnerlykke er det dårlig med hos meg.

Jeg glemmer imidlertid aldri den gangen lillebroren min sendte inn svaret på en oppgave i Donald som ganske liten. Førstepremien var en vaskeekte Playmo sjørøverskute, og han var overbevist om at den ville bli hans. Med stjerner i øynene ventet han spent på posten hver dag. De voksne og den snusfornuftige støresøsteren forsøkte forsiktig å fortelle ham at sjansen for å vinne var veldig liten, det var jo tusenvis av barn som sendte inn svar hver uke. Stakkar, han kom jo til å bli så skuffet! Stor var gleden og overraskelsen da det faktisk dukket opp en hentelapp i postkassa en vakker dag - broder'n hadde vunnet selveste sjørøverskuta!

Gammel 17-08-07, 22:02   #11
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vunnet en diger bamse i en konkurranse på Dinbaby. Har vunnet ymse småting i mine yngre dager, men husker ikke hva det var.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 22:03   #12
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vunnet en ufattelig stygg, utskåret tiurklokke i tre. Bestemoren min hadde kjøpt lodd til meg på basar på bedehuset.

Den klokka ble ikke med på flyttelasset da jeg forlot redet, og foreldrene mine har den faktisk i stua. Den er så stygg at jeg nesten burde lagt inn et bilde av den. Det verste er at den visstnok var blant de gjeveste premiene.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 22:03   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang vunnet noe?

Jeg har vunnet flere svære bamser på tivoli. Type de største av Ole Brumm, Tussi o.l.

Gammel 17-08-07, 22:08   #14
Iriam
litt skummelt

Iriam har et hav av muligheter foran seg
Standard

* Da jeg var ca.14, vant jeg ukespremien i en sommer-konkurranse i VG! Det var et gavekort på 5000 kr! Jeg kjøpte meg stereoanlegg, en del cder(bla.Grease husker jeg) og masse klær! Det kom en journalist hjem til meg og tok masse bilder, følte meg som DEN fotomodellen! Fikk flott bilde m/tekst i avisen!

* 7000 kr i Lotto! (og diverse 4+1 gevinster)

* 1200 kr på Bingo i ungdommen(ja, var med min bestemor)..det var stoooort!

* 500 kr på Flax-lodd..bodde alene og lommeboken var skraaapt...så gjett om jubelen var stor! Da ble det fæst på meg allikevel!

* en drøss med viner hos diverse arbeidsplasser..trengte ikke å kjøpe egen vin på flere år!

* diverse gavekort hos nærradioen i ungdommen
* tonnevis med tivoli-kosedyr og div.merkelige basargevinster

Og så har jeg jo vunnet i det store kjærlighets&baby lotteriet!

Sist redigert av Iriam : 17-08-07 kl 22:28.
Iriam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 22:09   #15
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Har vunnet en oppskriftskonkurranse i Herreavdelingen i hine hårde dager da de gikk på P3. Fikk da T-skjorte med Herreavdelinglogo og en vegetarianerkokebok av Linda McCartney.

Diverse småtterier på forskjellige korpsbassarer har det jo blitt, men aldri hovedpremie eller store ting.

Gammel 17-08-07, 22:13   #16
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Hadde 12 rette i tipping to ganger på tre uker .
Men ikke rare premien. Den ene var den laveste utbetalingen noen gang...800 og noen kroner, og den andre var på rundt 1400. Litt moro var det jo alikevel .

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 22:15   #17
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Å ja, så vant jeg ett års abbonement på Foreldre & Barn i Barnimagen's julekalender en gang.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 22:16   #18
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vunnet en sykkel i tidlige ungdomsår da jeg tok lodd hos det lokale fotballaget.

Andre ting jeg har vunnet er ikke verdt å nevne, bare småtteri som vinlotterier og små bamser på tivoli.

Forresten, vant to bokser lego i en nettkonkurranse.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 22:21   #19
Left
Passiv

Standard

Har hatt 11 rette i tipping for lenge siden, litt over 3000,-
Har vunnet flere premier på tivoli, bamser og liknende ting,
Har vunnet 1000,- på flax en gang,
Har vunnet småpremier på V75 for lenge siden - x'n min vrinsket jo selv omtrent. (Hesteidiot)
Har vunnet masse vin i vinlotteri på jobben,
Deltok i en konkurranse for Kellogs da jeg var 8-9 år og vant en redningsvest.
Har jo også en karriere på basar med diverse twistposer, fruktkurver og kaffeposer ja.
Det var det jeg kom på

Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 22:24   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt, men ganske lite.
50 kroner på bingo (med bestemora mi) - kjøpte meg my little pony for premien
1000 kroner på flaxlodd (2 ganger)
1 stor disney-bamse på tivoli
1 stygg mikkemus look-alike på lodd
nok en bamse (som er veldig fin) på frostadagan.

Ellers er det nok ingenting gitt!..Eller noen flasker på vinlotteriet er det jo blitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.