|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du noen gang vunnet noe?Da tenker jeg først og fremst på håndfaste ting/ verdier, ikke titler. Sist redigert av MokkMokk : 17-08-07 kl 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen ganger vunnet noe?Jeg svarte på en filmquiz på filmweb en gang. Da vant jeg kinobilletter og en kasse cola med sitronsmak (som for øvrig smakte blæh ...).
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du noen ganger vunnet noe?Jeg vant billetter til en Brian McFaddenkonsert på Radio1, og 2 timer etter jeg vant fikk jeg vite at konserten var avlyst.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du noen ganger vunnet noe?Jeg vant på The Grand National en gang. Ble litt irritert for at jeg ikke hadde veddet mer da, ja.
![]() |
#6 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Har du noen ganger vunnet noe?Jepp.
![]() |
#7 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du noen ganger vunnet noe?Jeg har vunnet en twistpose (lotteri utenfor butikk) og en stor bamse (ballkasting på Tusenfryd). I tillegg har jeg i faglige sammenhenger vunnet penger både til personlig bruk og faglig bruk.
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Har du noen ganger vunnet noe?Tilsammen 90 kroner på skrapelodd i dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Har du noen ganger vunnet noe?Jeg har vunnet mye rart oppigjennom. Det jeg kommer på for øyeblikket er: Sist redigert av MokkMokk : 17-08-07 kl 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Har du noen ganger vunnet noe?Vinnerlykke er det dårlig med hos meg.
![]() |
![]() |
#12 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Har du noen ganger vunnet noe?Jeg har vunnet en ufattelig stygg, utskåret tiurklokke i tre. Bestemoren min hadde kjøpt lodd til meg på basar på bedehuset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du noen gang vunnet noe?Jeg har vunnet flere svære bamser på tivoli. Type de største av Ole Brumm, Tussi o.l.
![]() |
#14 |
litt skummelt
![]() |
![]() Sv: Har du noen ganger vunnet noe?* Da jeg var ca.14, vant jeg ukespremien i en sommer-konkurranse i VG! Det var et gavekort på 5000 kr! Sist redigert av Iriam : 17-08-07 kl 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tatt på
|
![]() Sv: Har du noen ganger vunnet noe?Har vunnet en oppskriftskonkurranse i Herreavdelingen i hine hårde dager da de gikk på P3. Fikk da T-skjorte med Herreavdelinglogo og en vegetarianerkokebok av Linda McCartney.
![]() |
#16 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Har du noen gang vunnet noe?Hadde 12 rette i tipping to ganger på tre uker |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du noen gang vunnet noe?Jeg har vunnet en sykkel i tidlige ungdomsår da jeg tok lodd hos det lokale fotballaget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du noen gang vunnet noe?Har hatt 11 rette i tipping for lenge siden, litt over 3000,- |
![]() |
![]() |
#20 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du noen gang vunnet noe?Litt, men ganske lite.
![]() |
|
|