|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Duppeditter og greier jeg må sette meg inn i - Kan du hjelpe?Jeg har et hav av greier som jeg enten ikke har klart å skjønne hvordan virker, eller som er nye og må installeres. Pågangsmotet til å sette seg inn i nye greier er visst oppbrukt etter en hel høst bare med nye greier. Men fikses må det jo!
Hjelp! Sist redigert av Timar : 06-01-23 kl 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Duppeditter og greier jeg må sette meg inn i - Kan du hjelpe?android Auto: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Duppeditter og greier jeg må sette meg inn i - Kan du hjelpe?Varmekabler på badene, kan du ta bilde av "boksen" på veggen og legge ut? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Duppeditter og greier jeg må sette meg inn i - Kan du hjelpe?Nintendo switch - Har standardoppsettet, men skjønner ikke om det holder for å spille to stk sammen (FIFA) eller om jeg mangler en dings. I så fall hva slags dings?
![]() |
#5 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Duppeditter og greier jeg må sette meg inn i - Kan du hjelpe?Har du den nye chromecasten med fjernkontroll? Da kan du laste ned t-we appen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Duppeditter og greier jeg må sette meg inn i - Kan du hjelpe?Kan kun svare for Mills Wifi-ovn og der er svaret at det er ganske så enkelt å få appen til å funke og sette opp programmer. Skrik ut om du trenger support.
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Duppeditter og greier jeg må sette meg inn i - Kan du hjelpe?Jeg har en Mill Wifi-ovn som vi bruker uten å koble den opp, og den lyser nå bare FO (eldste, som bruker ovnen påstår den sier Fuck off til ham
![]() |
#8 |
Klar
|
![]() Sv: Duppeditter og greier jeg må sette meg inn i - Kan du hjelpe?
Ja, har fjernkontrollen. Finner ingen app på chromecast? MÅ jeg starte tv på t-we- appen på.mobilen? Da forsvant jo poenget med chromecast og fjernkontroll. Jeg har uansett smart-tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Klar
|
Not helping. Not helping. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
Det finnes en app som heter Chromecast på min appstore. To faktisk. En som heter TV cast for chromecast og en som heter cast for chromecast +. (Jeg bruker apple-tv, så dette kan jeg ikke
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Duppeditter og greier jeg må sette meg inn i - Kan du hjelpe?Har du Google tv? I så fall kan du installerer apper på tven, menom du får T-we vet jeg ikke. Hvis ikke må du bruke mobilen, men det er veldig enkelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Klar
|
Ja, men Telenor har visst ikke laget t-we app for smartTV eller Chromecast. Kun for mobil og AppleTV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Duppeditter og greier jeg må sette meg inn i - Kan du hjelpe?Du trenger chromecast for å caste til tven.
![]() |
#14 |
Klar
|
Du har kabel fast i bilen? Og plugger bare i telefonen? Det var sånn jeg trodde det skulle funke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Klar
|
Fikk det til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Klar
|
Ja, det burde jeg jo presisert. Jeg mente to i samme rom. Han har sånn sak der kontrolleren kan deles opp i to små. Så en gjest kan låne en av dem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, til begge. Jeg tror det koster rundt 200 i året?
![]() |
![]() |
#18 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
På det nyeste tv vårt kan vi caste direkte til tv, trenger ikke chromecast. Dukker cast-symbolet opp på mobilen når du spiller noe film på den, uansett youtube, nrk eller hva som helst?
![]() |
#19 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Ja, vi har den liggende fast i bilen (samt en til iPhone for de som har det...). Mulig du må parre mobilen med bilen første gang, men etter det går det automagisk.
![]() |
![]() |
#20 |
I mål
|
Det er noen spill som trenger dobbel kontroll. Sikker på at ikke FIFA er et slikt? Altså; der du egentlig må ha 4 sånne små og 2 sammenkoplere for at 2 skal spille. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|