|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til strikketøy?Jeg må slå i hjel mange timer i helgen for å følge opp fritidsaktivitet for den ene ungdommen.
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Tips til strikketøy?En av disse kanskje. Eller kluter.
![]() |
#3 |
--
|
![]() Sv: Tips til strikketøy?Jeg er veldig glad i luene fra PetiteKnit. F.eks Stockholmslua: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tips til strikketøy?Sophie skjerf eller sjal er gode tips hvis du vil skravle mye mens du strikker.
![]() |
![]() |
#5 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til strikketøy?Tusen takk for tips.
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Tips til strikketøy?Det er jammen store forskjeller på hva som anses som enkelt å strkke.
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til strikketøy?Jeg hadde også gått for sokker. Det er raskt og lett å strikke og du trenger ikke følge med annet enn når du skal strikke hælen.
![]() |
#8 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til strikketøy?Jeg har strikket en sokk i litt liv, julesokk, derfor bare en. For meg er ikke sokk enklet, spørs hva man er vant til. Jeg kunne foreslått votter, det har jeg strikket en del av og det synes jeg er veldig enklet.
![]() |
|
|