|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Tips til genser på tykke pinner som kan strikkes uten å tenkeSe annen nylig tråd for kontekst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Tips til genser på tykke pinner som kan strikkes uten å tenkeDenne - pinne 9
![]() |
#4 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Tips til genser på tykke pinner som kan strikkes uten å tenkeJeg strikker tykk turgenser i plotulopi (uspunnet ull) akkurat nå. Klassisk islandsk mønster. Det finnes masse varianter, jeg innbiller meg at du har strikket Riddari før? Med enda tykkere garn enn Lettlopi-variantene går det enda raskere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Tips til genser på tykke pinner som kan strikkes uten å tenkeHer er noen gratisoppskrifter.
![]() |
#6 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Tips til genser på tykke pinner som kan strikkes uten å tenkeTo forslag fra meg (sikker svindyrt garn, men det finnes kanskje alternativer):
![]() |
#7 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til genser på tykke pinner som kan strikkes uten å tenkeSkógafjell. Pinne 4 og 5. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Tips til genser på tykke pinner som kan strikkes uten å tenkeSweater nr. 14 vil være nydelig på deg! (linken til Appelsin.) Garnet er dyrt om du kjøper det som står i oppskriften, men kan byttes ut med annen type garn hvis man vil det.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Tips til genser på tykke pinner som kan strikkes uten å tenkeMasse gode forslag! Nr 14 Appelsin linket til er helt perfekt! Må fundere litt på garnvalg der ja. Nr 10 som Frukt linket til er også kjempefin, har printa ut oppskriften, tror jeg har garn som funker hjemme faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Tips til genser på tykke pinner som kan strikkes uten å tenkeJeg har debutert som genserstrikker til gutta i familien med Rauma vamsegarn. Har strikket Beppe raglangenser til mannen og pekka strukturgenser til gutten, den finnes også i damevariant: https://www.raumagarn.no/produkt/hefter/417-vams-dame
![]() |
#11 |
--
|
![]() Sv: Tips til genser på tykke pinner som kan strikkes uten å tenkeJeg har denne jeg er veldig glad i |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tatt på
|
![]() Sv: Tips til genser på tykke pinner som kan strikkes uten å tenkeGaia-genseren :
![]() |
|
|