|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo der du kan få bord på dagenVi vil spise asiatisk i dag, gjerne på enklere sted. Vi har en avtale i Bjørvika og deretter har vi tenkt å gå (gjerne i retning Majorstuen) til en restaurant der vi kan få bord på kort varsel (enten forhåndsbestille i løpet av dagen eller få bord når vi er der). Alt av asiatisk er av interesse, men mannen vil nok helst at det ikke bare er Thai. Sist redigert av Pelen : 10-02-23 kl 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
*_*
|
![]() Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo der du kan få bord på dagenFar East i Bernt Ankersgate (nærme Youngstorget) er skranglete og uhøytidelig. Og billig. De har mye thai, men også andre ting. Jeg synes pho-en der en den beste jeg får ute.
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo der du kan få bord på dagenMahayana i Stortingsgata har god mat og som regel ledig på kort varsel. Ellers støttes de andre forslagene!
![]() |
#5 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo der du kan få bord på dagenShanghai 2k18. Veldig bra autentisk kinesisk.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo der du kan få bord på dagenDe har en Koie Ramen i Bjørvika. Der har de skikkelig god ramen. Hvis man tåler at det er sterkt anbefaler jeg den som heter tantanmen.
![]() |
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo der du kan få bord på dagen
Enig. De er veldig bra. Og Lille Saigon, som er nevnt tidligere (dit skal jeg i dag selv).
![]() |
#10 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo der du kan få bord på dagen
Mye av dette er risbasert, altså!
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo der du kan få bord på dagenGleder meg. Takk for mange tips, de andre kommer å brukes fremover. Sist redigert av Pelen : 10-02-23 kl 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Anbefal meg en asiatisk restaurant i Oslo der du kan få bord på dagenVi var veldig fornøyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|