|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterHar du som jeg skjønnhetsprodukter som du har stående og som du veldig sjelden/aldri bruker? Sist redigert av Pelen : 20-02-23 kl 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterJa, jeg er med og prøver det samme. Kjøper ikke nytt før det andre er brukt opp.
![]() |
#3 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterJeg er med!
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterJeg bruker opp det jeg kan, men jeg hadde en opphopning av uåpnede produkter som jeg har fått i gave. Type såper og kremer som jeg ikke kan bruke. Jeg samlet det sammen og ga det til flyktningemottaket i kommunen. De etterlyser ofte uåpnede hygieneprodukter og ble veldig glade for alt.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterDenne blir jeg med på, har ulike øyekremer, peeling, bodyskrubb o.l. som jeg kan bli mye flinkere til å bruke. Skal flytte dem frem i skapet, og inn i dusjen ja.
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterJeg har en øyesverte og to skyggegreier, de er mer enn syv år gamle, så de tror jeg at jeg kaster. Ingen av dem har vært brukt på minst fire år. Jeg har en lebestift også, men kommer neppe til å bruke den heller. Jeg kjøper i hvert fall ikke noe nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterMitt problem er ikke at jeg kjøper så mye, men at jeg sjelden gidder å bruke det jeg har. :slask: Så der har jeg noe å jobbe med.
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterDette har jeg allerede påbegynt! Gjorde storrydding i skapene for noen måneder siden, og ga meg selv forbud mot å kjøpe mer før det jeg har er brukt opp.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterJeg er med! Hvilken retinol brukere du, Polyanna? Det må evt bli det siste jeg kjøper på en stund...
![]() |
#11 |
Klar
|
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterJeg er med! Har allerede tenkt tanken og begynt litt, men så blir det glemt av.. Sist redigert av Timar : 20-02-23 kl 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterTimar, jeg ser på hvordan de ser ut. Så lenge det ikke er solkrem som er gammel så tror jeg det meste som ikke skal være nær øynene er greie å bruke så lenge de ser og lukter greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterJeg er med! Har allerede begynt litt men kan bli enda flinkere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukter
Jeg bruker A-creme. Bruker den dog ikke på sommeren ettersom man lettere kan brenne seg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterAll håndkremen jeg har fått i gave kommer jeg ikke til å få brukt opp for jeg bruker det ikke så ofte. Har vel 5-6 tror jeg, og alle er åpnet så jeg kan ikke gi de bort heller.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterJeg har for øvrig kommet ut for at noen av prøvene jeg har fått og som jeg endelig har brukt var så bra så at jeg har kjøpt den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterDette er en god idé og jeg har vært i gang med det lenge allerede. Jeg bruker omtrent ikke sminke og har få ansiktsprodukter så alt det blir alltid brukt opp, men etter at jeg ryddet i skapene i fjor sommer så jeg at jeg ofte bytter shampo/balsam og deretter legger de halvfulle flaskene i skapet som så bare blir stående. Og selv om jeg har holdt på å med dette i over et halvt år har jeg fremdeles noen flasker igjen, men det er et pågående prosjekt og jeg synes det er veldig tilfredsstillende å bruke opp framfor å kaste.
![]() |
#20 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: [Challenge] Bruk opp skjønnhetsprodukterJeg holder også på med det samme.
![]() |
|
|