|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Smykker til hverdagsJeg er ganske dårlig til å huske på hverdagspynt og bruker lite smykker. I mange år gikk jeg med en diamantring, men den røk med gifteringen for noen år siden. Å bruke smykker jeg har fått av eksen er uaktuelt.
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg synes Huldresølv og Julie Sandlau har mye fint.
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg bruker øreringer. Altså hele ringer som jeg kan sove med.
![]() |
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg synes armbånd ser fint ut, men opplever at det ofte er i veien når jeg jobber på PC og annet.
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg er veldig glad i bling, hovedsakelig armbånd og halssmykker, da jeg tåler så lite i ørene. Go to nå er arts and crafts, de har mye fint syns jeg.
![]() |
#6 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg har flere smykker i gull, og har vært en sånn som ikke tålte annet enn gull og titan. Nå i det siste har jeg oppdaget at jeg faktisk tåler smykkene fra snö of sweden, og de har masse fint synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg har siklet på denne typen i noen år, og fikk plutselig til jul av mamma og pappa
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg bruker øreringer (små) og har tre kjeder med anheng rundt halsen, og armbånd rundt begge håndledd. Noen av armbåndene er smale lenker, et par er designsmykker fra en flink dame i hjemfylket ditt, Blondie - og to er perlearmbånd med hhv "fuck cancer" og lekre fargerike perler på en snor jeg har fått av nissevennbestisen min her i forumet; Nextlife.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 07-03-23 kl 15:34. Årsak: En rekordstor haug skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJepp. de ble sånn ca. dobbelt naturlig størrelse der ja.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Smykker til hverdagsPøblis: Har du prøvd å få ringene utvidet hos en gullsmed? Jeg har gjort det både med gifteringen og to andre som krympet av ukjent grunn. Det syns ikke for meg at ringene er endret på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Smykker til hverdags
godt tips, tror jeg skal v vurdere det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsA&c Oslo har også mye fint.
![]() |
#15 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg har tre kjeder med anheng i ulike lengder i halsen. Elsker armbånd og har mange av dem. På venstre side har jeg klokken, et armbånd med to hjerter fra Tiffany og et lite sort med sølvpynt fra India. Høyre side er more is more av sånne man kjøper på ferie med fargerike bånd, perler og pynt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg synes smykkene til pan by Janne Formoe er fine.
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
Jepp, smykkekunstner fra Telemark, Gry Grindbakken.http://www.fili.as
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ctrl+z
|
Ja, de har jeg sett på. Veldig flotte.
![]() |
#19 |
trøtt
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsJeg foretrekker små øredobber i gull (liker best gult gull, men har noen i hvitt også). Gjerne med perler. Alternativt bruker jeg små, enkle perler.
![]() |
#20 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Smykker til hverdagsNå har jeg satt denne på ønskelista:
![]() |
|
|