|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Reima eller Ticket to Heaven i Sverige?Femåringen trenger ny vinterdress i år. Noen som vet om det lønner seg å kjøpe i Sverige (hvis man likevel er der)? Norske kroner er jo verd endel mer enn svenske for tiden, også. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reima eller Ticket to Heaven i Sverige?Aner ikke hva prisene er på dressene, men tipper du sparer litt om du alt skal ta deg en tur over grensa. Hvis du ikek vet hvilke dresser du skal velge av Reima og T2H ville jeg ha valgt T2H til en femåring.
|
|
|
|
#3 |
|
--
|
Sv: Reima eller Ticket to Heaven i Sverige?Jeg mener å huske at de har Reima på Babyproffsen som ligger på Nordbysenteret. Men jeg aner dessverre ikke noe om priser... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reima eller Ticket to Heaven i Sverige?Jeg var i Töcksfors tidligere i uken, der hadde de endel Reima på salg. Men opprinnelig pris var 1899, så da synes jeg selv halv pris ble i drøyeste laget, også i svenske kroner.
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Reima eller Ticket to Heaven i Sverige?Jeg kan ikke tenke meg at Reima er spesielt billig i Sverige. Selv på finske sider ligger jo prisen tett opptil norsk.
|
![]() |
|
|