|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PCen finner ikke nettverketFår du opp nettverket på mobilen din da?
![]() |
#6 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: PCen finner ikke nettverket
(Kilde: youtube.com) Ta eventuelt ut dongelen fra PC-en, og sett den inn etter at PC-en har restartet. (Jada, jeg vet. 1. linjesupport. Men man vet jo aldri.) Det er lenge siden forrige gang jeg måtte sette opp en slik dings, men jeg lurer på at man kanskje må kjøre et eller annet installasjonsprogram? Jeg ville forsøkt å kjøre det installasjonsprogrammet på nytt. Samt, selvsagt, dobbeltsjekket at Windows (for det er Windows du kjører, sant?) var oppdatert på alle bauer og kanter. (Heeeh - som kanskje blir vanskelig om du ikke har internett-tilgang, ja ...)
![]() |
#8 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: PCen finner ikke nettverket
Hvis PC-en har en LAN-port (og det vil jeg egentlig anta at en 7 år gammel PC har?) og den ikke står alt for langt unna routeren, så kan du bruke en Ethernet-ledning mellom PC og router for å få PC-en på nett. Det burde kunne gå kjappere enn å dele via mobil.
![]() |
|
|