|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sminketips?Jeg kjenner at jeg har lyst til å bruke litt mer sminke igjen. Jeg har de siste 10 årene kjøpt BB cream (eller cc, gudene vet hva forskjellen er...) og pudder + mascara på matbutikken, innimellom på cubus. Og røsket med meg øyenskygge hvis jeg snublet over noe.
![]() |
![]() |
#4 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sminketips?For meg er det bedre å ha bare litt som er god kvalitet. Ihvertfall øyenskygger og pudderbasert sminke synes jeg ofte kvaliteten følger prisen, og at de billigere ofte lettere drysser osv. selvfølgelig med noen unntak. Artdeco som bl.a. Vita har f.eks. markedsfører seg som «affordable luxury». Hudpleieren min førte den opprinnelig, men sluttet da Artdeco ble tilgjengelig i vanlige butikker (fordi hun ville ha en serie som kundene hennes ikke kunne få hvorsomhelst). Var veldig fornøyd med den serien. Nå har jeg mest Mac, men det er også fordi jeg trenger noen farger derfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Sminketips?Jeg synes makeup-mekka har en del ok. Spesielt brynpomaden liker jeg godt. (Nå har jeg veldig puslete bryn, skal sies.) De har og ok contour-farger (noe jeg ikke bruker fast, men synes er litt gøy)
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Sminketips?Jeg liker ikke Makeup Mekka så godt, men bruker mye Lyko sin side. Elf har billge og bra produkter, bla.
![]() |
|
|