|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?Familien pleier å gjøre quizzen i Aftenposten Lørdag sammen hver uke. (I parentes bemerkes: utrolig kul quiz som anbefales og som har veldig god variasjon i spørsmålene.)
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?Ha-ha, ja - det var en av lagkameratene til eldste som gikk og sang på den hver ledige stund i noen måneder da den herjet som verst. Begge ungene her kan alle vers og tilhørende bevegelser - men ikke vi gamle.
![]() |
![]() |
#3 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?Den har jeg hørt om. Har sunget fra den også.
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?Ja, kjenner godt til den. Den kom jo for mange år siden, da dine to var betraktelig yngre. Mine var litt eldre enn målgruppa, men kjente godt til den likevel.
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?Jeg har hørt OM Baby Shark, men aldri hørt sangen eller sett figuren.
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?Har barn i målgruppa. Husker den var mest populær for 2015 modellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?Ja selvsagt, den gikk mye i barnehagen for mange år siden.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 11-04-23 kl 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?2012-barnet holdt på å drive meg til vannvidd med denne sangen for tja ... 3-4 år sidan?
![]() |
![]() |
#9 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?Den kjenner alle i familien her til. Jeg har riktignok ikke sett selve videoen, men jeg vet om den og kjenner til sangen, så pass at jeg nok også ville tenkt at den var blant de mest sette.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?Som tysklærer så er det heller denne som gjelder for meg: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?Herregud, ja. Skjønner nesten ikke hvordan en har klart å unngå den.
![]() |
#17 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?Jeg trodde overskriften refererte til noe annet enn den vanlige Baby Shark, ettersom du presiserte YouTube-videoen. Så, ja.
![]() |
#18 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?Jeg er enig med ungene dine -hvordan har du klart å unngå den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?Aldri hørt om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kjenner du til YouTube-videoen «Baby Shark»?Kjente i alle fall bevegelsene lenge før jeg så videoen, pga at ungene sang den (på norsk til og med) i barnehagen.
![]() |
|
|