|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor mange kaker i konfirmasjonDet blir ca 25 voksne og 10 barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonHvor er konfirmasjonen og hvor kommer gjestene fra? Østlandet: 3 kaker er trolig mer enn nok. Vestlandet/nord-Vestlandet: Halv kake pr gjest så får alle litt å velge i pluss trolig rester til restelag/naboer dagen etterpå også. For å være hakket mer seriøs: Jeg ville nok hatt 10 kaker om kun kaker, en kake eller to mindre dersom dessert eller annet søtt på kakebordet også. Men jeg er nordvestlending da
![]() |
#3 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonDa ville jeg hatt 5-6 kaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En anelse distre
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonTrøndere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonDa vi hadde konfirmasjon sist hadde vi fire kaker + muffins (helt plaine) - Vi hadde SÅ mange kaker igjen, på tross av at vi er trøndere. Vi var 22 gjester - alle voksne.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonVi hadde for mye sist, så vi skal i alle fall ikke ha mengder denne gangen. Vi var 16 sist, ingen barn, men ungdom, og hadde is, kransekake og 5-6 kaker.
05 og 08 Sist redigert av millact : 14-04-23 kl 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonVi var 25 personer. Vi hadde 4 kaker pluss et fat med lefser og hadde mye igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
En anelse distre
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonTakk alle sammen. Da har jeg litt mer konkret å gå ut i fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonPå grunn av korona-reglene på det tidspunktet så måtte vi avholde snuppas konfirmasjon på en restaurant. (Der var det lov til å samle 15 personer, men det var det IKKE lov til i stua vår.)
![]() |
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonEn konfirmasjon varer såpass kort tid, så man rekker liksom ikke å ha lyst på så mye kaker etter middag heller, tenker jeg - men forstår godt tankengangen din Luvi - man vil jo ikke fremstå som kakegnien heller.
![]() |
#12 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonVel, vi blir ca 20-22 og skal ha 6-7 kaker. Jeg synes det er viktig med variasjon og så får det heller bli rester. Det meste kan fryses (og det er 17. mai rett etterpå).
![]() |
#13 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonTror vi blir 26 stk og skal ha 7 kaker pluss boller og plaine muffins. Regner med masse rester, men det får bare være.
![]() |
#14 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonTil konfirmasjon har jeg kjørt alltid altfor mange kaker i forhold til antall gjester. Rester har jeg håndtert ved å spise litt mer, fryse litt og ta med på jobb. Null problem, og stort kakebord er fint ved sånne spesielle anledninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonJeg planlegger 10 kaker, vi blir rundt 35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonVi blir 32 og vi skal ha sju kaker. Dels fordi det skal være noe alle kan spise, og dels fordi konfirmanten ønsker seg et utvalg.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonVi var rundt 30 stk og hadde fem kaker. Da hadde vi restefest i flere dager etterpå, og endte til slutt med å kaste kakerester. Men syns det var greit å ha et lite utvalg av forskjellige kaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonMens vi blir 40-45 og 8-10 kaker ble man ha til så mange, en konsensus i generasjonen over meg. Og jeg er jo egebelig enig. 8 kaker på 40 stk er jo bare en kvart kake. Og det tilsvarer jo bare at jeg får smakt på 3-4 sorter?
![]() |
#20 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor mange kaker i konfirmasjonJeg skulle ønske flere hadde tilbudt seg å lage kake. Ser i spåkula at jeg får det travelt dagen før konfirmasjonen.
![]() |
|
|