|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Restaurant i OsloNoen blir straks 50 år og tenker å feire selve dagen på restaurant. Vi blir trolig to middelaldrende og en 18-åring. Hvor skal jeg bestille? De siste «fine» stedene vi har vært på er Hanami og Statholdergaarden (i kveld). Vi har tidligere vært på Eksbergrestaranten, Festningen (
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurant i OsloVar nettopp på Nodee, fikk rundt bord oppe i hjørnet og hadde minneverdig utsikt over fjorden. Maten er god, men den imponerte ikke mest. Veldig god servitør og service.
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Restaurant i OsloVi likte oss godt på Basso social |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Restaurant i OsloRest er fantastisk.
![]() |
#7 |
En som trener
|
![]() Sv: Restaurant i OsloJeg liker veldig godt alle de fantastiske franske restaurantene vi har i Oslo nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Restaurant i OsloHva med lunsjsted, da? Til bestevenninne som kommer på besøk og meg. Gjerne litt finere med vin og god mat uten at vi blir stappmette for jeg skal lage middag til henne om kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|