|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Middag i Oslo 17 mai - hvor koselig?Vi vurderte en tur til Oslo sentrum 17. mai, da barna ikke har vært i byen på den dagen. Men hvor er det litt hyggelig å gå med to tenåringer, som ikke er opptatt av ekstremt fancy mat? Men gjerne noe annet enn pizza og buffet.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Middag i Oslo 17 mai - hvor koselig?Jeg tipper at det blir vanskelig, dere er alt for seint ute. Svigerforeldrene mine bestilte bord i februar og hadde litt trøbbel da.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Middag i Oslo 17 mai - hvor koselig?Vi hadde tidligere middag med svigermor i byen hver 17. mai. Den gangen buffet på 2. etasje. Det var booket et år i forvei. Jeg tror også at det er vanskelig å få fatt i bord nå, men absolutt vel verdt å prøve. Jeg skjønner at de kan ha behov av å ha dyrere priser, dyr dag å ha personale ansatt og veldig få som vil jobbe og i mange tilfeller mer eksklusiv mat. Sist redigert av Pelen : 26-04-23 kl 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Middag i Oslo 17 mai - hvor koselig?Hav med Delicatessen på Aker Brygge? De serverer tapas, men har fast meny 17. mai. Den koster 545,- pr pers.
![]() |
#6 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Middag i Oslo 17 mai - hvor koselig?Fant en indisk, det gikk helt fint mht bord.
![]() |
|
|