|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ekstremt trøtt
|
![]() Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Mannen og jeg har en diskusjon angående det og vi blir ikke enige.
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Vi skiftet kjøkken 2012. Vårt er fortsatt helt fint - ingen hakk eller skader av noen art.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Vårt er fra 2008. Helt fint utenom en bitteliten greie på en dør ved et håndtak. (Boffi) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Vi skifta vårt i 2005 - IKEA. Det er helt ok enda, alle hengsler er fine, ingen skuffer ødelagt, benkeplater fine enda.
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Jeg har et Ikea-kjøkken fra 1995. Har riktignok bytta fronter, og kjøpte ny innmat i alle skuffer rundt 2010, men skrogene er originale og med unntak av noen få steder ser de helt fine ut.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Vårt IKEA-kjøkken er 21 år i år. Ingen deler skiftet og kun litt overflateslitasje enkelte steder på benkeplaten, men det er kun synlig hvis man sjekker godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Jeg har nytt Norema-kjøkken fra 2020, og det er flere synlige hakk i den hvite lakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Vårt kjøkken er 20. jeg mener det er et Huseby kjøkken. Vi har bytta noen knotter. Men ellers er alt i god stand. Det er hakk og riper men det handler om hard bruk.
![]() |
![]() |
#10 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Vårt er tre (?) år. Masse hakk. Elkjøp.
![]() |
#11 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Mitt Norema fra 2007 er helt greit. Tror ikke det har noen skader etter vår bruk. Bodd her siden 2011.
![]() |
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Vårt er fra 2008. Ikea. Helt fint men benkeplater er slitt. Vi har ekstra tjukk trebenkeplate som mannen har beiset og oljet. Burde vært behandlet på nytt. Ingen skader ellers.
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Ikeakjøkkenet vårt var nytt da vi kjøpte leiligheten i 1997 og er i grunnen helt fint. Vi har nyere kjøkkenbenk, fordi vi måtte få alt rundt vasken nytt da alle rørene i gården ble byttet for snart femten år siden.
![]() |
#14 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Vi byttet kjøkken i 2020, som da var 18 år fra Huseby (hvit tre). Funket helt fint, noen riper og begynte å bli slitasje på fronter, særlig skuffer og under vask. Nå har vi hatt vårt nye i 2,5 år fra JKE (linoleum), ser helt nytt ut.
![]() |
#15 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Foreldrene mine byttet for noen år siden. Det gamle var fra 1968. Usikker på om det var det du ville høre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Så når vi har fått spesiallagd kjøkken for 2,5 år siden så burde jeg kunne forvente at det ikke er masse hakk i det?
![]() |
#19 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Vårt IKEA kjøkken er fra 2006. Hjørneskapene burde vært strammet opp, men alt av hengsler, skuffer og dører er like fint. Benken sliper og oljer jeg med ujevne mellomrom, og den er helt ok. Kjøkkenet har levd i 16 år med småbarn.
![]() |
#20 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor mye burde en kjøkkeninnredning tåle?Vårt tidligere kjøkken fra IKEA, som jeg tror var 12 år gammelt når vi byttet, var slitt på skapdørene under vasken og selve kjøkkenvasken i porselen var så utslitt at emaljen var borte.Ellers var kjøkkenet i fin stand. Vår nye kjøkken fra HTH er som nytt fortsatt etter 6 år.
![]() |
|
|