|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
koko
|
![]() Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?I dag byrja eg brått å følge ein person eg ikkje kjenner, men veit kven er, på Facebook. Skjønte ikkje heilt kvifor, men berre avfulgte og tenkte ikkje meir på det. Seinare så såg eg denne saka på VG.no og sjekka. Jauda, venneførespurnad var sendt. Sletta den også, i lett panikk.
![]() |
#2 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?Takk for tips! Ikke snoking på profiler i dag, altså.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?Eller kanskje det er dagen for stalking. Sjekker man profilene til artige folk sjekker kanskje de din,og vipps så har du en haug med forespørsler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
koko
|
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?Artige folk kan vere kven som helst igrunn. Nokon som eg ikkje såg for meg skulle stalke meg, nokon som eg forventa skulle stalke meg (den lista er tom, da), nokon eg ikkje visste om, nokon eg hadde gløymd osv.
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?
På mobilen kan jeg se mine sendte venneforespørsler via aktivitetsloggen => Kontakter => Sendte venneforespørsler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?Jeg fikk en fremmed venneforespørsel i dag, og like etterpå leste jeg om saken på TV.
![]() |
#9 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?Oi. Jeg har vært inne på profilen til en elev og en tidligere elev, da jeg tilfeldigvis kommer over en post den ene var tagget i og oppdaga at de nok var søsken. Ingen venneforespørsler sendt, ser det ut som, så satser på det gikk bra.
![]() |
![]() |
#10 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?To avsendte venneforespørsler ja..
![]() |
#11 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?Facebook har rapportert inn feil på dette idag. Så det på nettaviser for noen timer siden. Så de jobber med det.
![]() |
#12 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?
Jeg kom over dette, fant frem til sendte forespørsler en annen veg enn dette på mobilen, men nå finner jeg ikke frem igjen..
![]() |
#13 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?Det forklarer kanskje en litt underlig venneforespørsel jeg har fått. Det er noen jeg har utvekslet et par meldinger med i forbindelse nylig, men ikke sånn at man blir venn av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Klar
|
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?Oppdaget at jeg hadde sendt to uplanlagte venneforespørsler også. Den ene litt krise, så fikk avbrutt den. Takk for oppskrift oppi her om hvordan finne ut hva som er sendt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?Begge de forespørslene jeg har sendt uten å ville det ble akseptert, og jeg fjernet dem som venner. Men jeg fikk så hetta at jeg klikket på profilen for å sjekke om jeg hadde fått fjernet dem, så nå har jeg vel sendt enda flere forespørsler, da
![]() |
#16 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?Jeg var inne å sjekka men hadde ikke sendt noen i dag, men derimot hadde jeg 2 forespørsler fra 2016 og 2020 som jeg ikke vet at jeg har sendt, så de ble slettet.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?Ja, men det er onkelen min, så ikke så rart. Men når det er sendt en chat på messenger i tillegg (helt nøytral sånn håper det står bra til med deg og familien din) da er der noe han har skrevet og ikke algoritmen, sant?
![]() |
#19 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?Jeg har også fått pussig venneforespørsel i dag. Har sjekket loggen, og i følge den var sist jeg sendte venneforespørsel februar 2022. Noe som ikke stemmer, jeg sendte en til en ny kollega for ca en måned siden. Men i det minste stod det ikke at jeg hadde sendt ut noen utilsiktede i dag.
![]() |
#20 |
heimføing
|
![]() Sv: Har du sendt/fått uplanlagte venneførespurnader på Facebook i dag?Måtte sjekke, men har ikke sendt eller mottatt noe idag. Men jeg har tredve venneforespørsler hengende og dingle, de eldste fra elleve år tilbake. : populær men godtar ikke hva som helst: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|