|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Krølltang til tykt hårLillesøster har ganske langt tykt hår og ønsker seg krølltang. Hun har prøvd en venninne sin, den funket ikke på hennes hår. Venninnen har veldig tynt hår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Krølltang til tykt hårJeg har krøllstav og har tykt hår. Mulig det er Remington, kjøpt på Elkjøp i alle fall. Jeg synes ikke det funker sånn veldig. Nå har jeg krøller/fall selv, så jeg bare forsterket når jeg brukte den. (har dessuten rotet bort varmehansken).
![]() |
#5 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krølltang til tykt hårJeg fikk tips om å kjøpe en som lager små krøller, ikke store, for håret er tykt og tungt og strekker små krøller ut til store krøller om du forstår. Ble aldri å kjøpe noe men det var tipset fra min frisør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
I mål
|
![]() Sv: Krølltang til tykt hårHar forsøkt å sette meg inn i dette og innser at krølltang og ikke stav er greia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krølltang til tykt hårJeg ville ha søkt gjennom review videoer på YouTube og Insta og spesifisert tykt hår. Må sikkert se gjennom noen videoer, men har selv god erfaring med å finne produkter som kan egne seg på den måten.
![]() |
![]() |
|
|