|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til enkle og sunne middagerJeg har totalt mistet inspirasjonen og etter mange måneder med altfor mye jobb, har det blitt for mye enkle og dårlige løsninger. Så nå trenger jeg tips til middager som går raskt å lage og som samtidig er forholdsvis sunne |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Tips til enkle og sunne middager- Omelett (fin til å bruke opp rester og kan gjerne lages i ovn)
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Tips til enkle og sunne middagerJeg skal lage denne linsegryten i dag. Kjapt og godt. https://vegetarentusiast.no/linsegryte/
![]() |
#5 |
Enda en som trener
![]() Sv: Tips til enkle og sunne middagerTakker for tips sålangt, men tar gjerne flere Personlig er jeg glad i wok, men det er ikke arvingen, så da blir det ikke så ofte som jeg skulle ønsket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tips til enkle og sunne middagerSommerruller med peanøttdip. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tips til enkle og sunne middagerMarinert kylling med peanøttsaus og mangosalat: https://trinesmatblogg.no/recipe/kyl...og-mangosalat/
![]() |
#8 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Tips til enkle og sunne middagerFiskekaker eller laksefilet i pitabrød og med grønnsaker til er skikkelig godt. Gjerne grovt pitabrød og gjerne bare grønnsaker kuttet i staver.
![]() |
#10 |
Enda en som trener
![]() Sv: Tips til enkle og sunne middagerPeanøttsaus og mangosalat er gode tips! Det liker vi alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Tips til enkle og sunne middagerLapskaus er superenkelt. Ikke så spennende kanskje, men jeg blir ihvertfall aldri lei. Sist redigert av frukt : 09-06-23 kl 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|