|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skylagring for bilder?Det kan umulig kun være hos oss at det er en evig dårlig samvittighet for manglende kontroll på digitale bilder.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Skylagring for bilder?Jeg har brukt flickr i mange år og har over 100 000 bilder der (
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skylagring for bilder?ulempen med ansiktsgjenkjenningen til google er i ale fall at den er rimelig overbevist om at jeg har bilder av min yngste som sånn 2-3 åring et par år før hun ble født. Ettersom det tidvis er datoen som forteller MEG om det er henne eller søstra det er bile av er det jo sånnsett ikke så rart da... (mulig jeg kunne lurt den med et bilde av meg i den alderen også)
![]() |
#4 |
Unik
|
![]() Sv: Skylagring for bilder?Eg har alt lagra i dropbox. Lagar nye mapper kvart år under årstallet, og så inndelt i månader. Bilder eg tar med mobilen blir automatisk lagra i dropbox, eg går gjennom dei med ujevne mellomrom, der eg sletter bileter eg ikkje vil ha, og så sorterer eg dei til rett mappe.
![]() |
#6 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Skylagring for bilder?Jeg bruker Dropbox. Tror det koster omtrent en hundrings i måneden, og har automatisk opplasting fra både min og mannens telefon.
![]() |
#8 |
Klar
|
![]() Sv: Skylagring for bilder?Jeg har brukt Jottacloud i veldig mange år. Nå kom akkurat tjenesten med søkefunksjonalitet, så tror ansiktsgjenkjenning er på plass eller vil bli det snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|