|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken selvbruner er best?Ja, overskriften sier det. Gjerne i lotion-form og en som ikke stinker selvbruner. Jeg trenger at leggene mine ser pene ut til freddan.
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilken selvbruner er best?Forsmedelig nok er Glöd av SE den beste jeg har prøvd. Alle stinker jo når de avgir noe kjemisk reaksjon, men denne er ikke så ille. Jeg har påføringsvott fra samme imperium. Men jeg har ikke prøvd den på et års tid, så muligens har glemt.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 14-06-23 kl 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvilken selvbruner er best?Jeg har en fra Clarins. Den blander du noen dråper av i den vanlige fuktighetskremen din. Funker fint.
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilken selvbruner er best?Jeg ble tipset om Australian Glow, den er i mousseform og gir jevn og fin farge. Lukter heller ikke så vondt, så jeg mener det er den beste jeg har prøvd etter at en veldig god en (også mousse) forsvant fra markedet for noen år siden. Husker ikke hva den het, men den var mye omtalt her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken selvbruner er best?Takk for svar, dere! Hilseen scilla med gyldne, fine legger.
![]() |
|
|