|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken hofteveskeJeg har Bergans sin på 6 liter. Fungerer utmerket, og den rommer mer enn folk tror. Eneste ankepunktet er at «lommen» til drikkeflasken kunne vært dypere.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hofteveske
Jeg har også denne og er veldig fornøyd. Jeg får faktisk termoflaske på 1 liter oppi, det er jeg svært fornøyd med. På undersiden fester jeg sitteunderlag og ekstra klær. I lommene på beltet har jeg nøtter og godteri, i selve sekken har jeg niste og kanskje mer godteri 😉
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken hofteveskeEr det denne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken hofteveskeNei, det er den som heter Vengetind. Og så innser jeg at vi har både 3- og 6 liter, og at det er 3-literen jeg bruker mest. Den store er en liten tanke for bred, men jeg kan fint bruke den.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har også disse og bruker den minste mest. Har veldig kort rygg, så synes 6 blir for stor.
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
Jeg synes det er mer problem at den liksom blir stikkende litt ut på sidene, og ikke legger seg helt rundt livet, siden den er litt bred. Men jeg kan fint gå med den, den sitter bare ikke like godt på som den lille.
![]() |
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hofteveskeJeg har Osprey Talon, tror den er 6 L. Jeg er fornøyd med den, men har ikke prøvd andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
Jeg er nok litt breiere en deg, men jeg prøver den i butikk før jeg kjøper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken hofteveskeDet ble ingen prøving fordi jeg kjøpte en Helsport Hovden 5l på finn. Jeg satser på at den passer, jeg er ikke så smal rundt livet.
![]() |
|
|