|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Ticket to Heaven vinterdresser (størrelser)Jeg tenkte å prøve Ticket to Heaven-dress i vinter, til gutten min som blir seks år i januar. Har ikke hatt denne typen dress før, så jeg er litt usikker på størrelsen. Gutten min er ganske gjennomsnittlig stor. Han bruker 110 og 116 i klær nå. Hvordan er dressene på størrelsen i forhold til ReimaTec? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
--
|
Sv: Ticket to Heaven vinterdresser (størrelser)Jeg synes de er store i størrelsen. Min gutt som blir 5 i november hadde str 104 denne vinteren og den var nesten for stor i begynnelsen. 110 (5 år) druknet han i, selvom han til vanlig bruker 110/116. Så hadde jeg vært deg hadde jeg fått prøvd en dress. De er jo litt "baggy", og siden man ikke får strammet i livet blir de veldig posete når de blir for store. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ticket to Heaven vinterdresser (størrelser)Ok, takk for svar. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ticket to Heaven vinterdresser (størrelser)Du bør nok ikke kjøpe større enn 116, nei. Minsten min blir 5 år i slutten av oktober og er 112 cm. høy - han har god plass i sin Ticketdress i str. 110.
|
|
|
#6 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ticket to Heaven vinterdresser (størrelser)Jeg synes også de er volsomt store i størrelse, nesten større en Reima .... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
--
|
Sv: Ticket to Heaven vinterdresser (størrelser)
|
|
|
|
![]() |
|
|