|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
heimføing
|
![]() Hva er det rareste du har sett i en fryser?Egentlig respektløst å humorere om dette, men altså. Kjerring, korv og kyllingvinger i skjønn forening i fryseboksen. Førstnevnte dekket med sengetøy(?) så han skal slippe å se henne hver gang han åpner lokket for å hente seg middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Det var vel da jeg kom hjem fra et veggedyrhotell i Amsterdam og kastet alle klærne mine oppi, samt toalettsaker, håndveske, nykjøpt luksusgarn og Tony chockolonely for et halvt år.
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Jeg hadde en død hønsehauk der som jeg tok vare på til en fra naturmuseet skulle hente den. Gikk ikke mye i frysevarer mens den lå der, for å si det sånn. Jeg grøsset uansett om den var pakket inn i sju lag plastposer og søppelsekk. Det hjalp heller ikke at i samme periode som den lå i fryseboksen dukket det opp en nyhetssak om noen som hadde en ugle liggende til utstopping. Bare at den viste seg å kun ha besvimt, og våknet til liv i fryseboksen en dag eller to etterpå. Så da noen i familien skulle hente noe var det vill flaksing inni plastposen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Tja, vi hadde inntil nylig en hamster i fryseren… Fra barndommen er vel hel uer det klareste minnet. Den fremstår jo ikke akkurat som søt og blid.
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Vi har hatt et hamster i frysen i påvente av vår og begravelse i hagen. Og en snøball som ungene laget og insisterte på å ha i frysen til sommeren.
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Min bestefars kone hadde to eller tre store frysebokser stappfulle med mat, inkludert melk, kaffe, teposer, konfekt, syltetøy i melkekartonger fra 1970. Vill hamstring, og muligens en tro på at matvarer faktisk ble bedre etter litt dypfrysing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Jeg har 8 rotter.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Selv har jeg ikke hatt noe spennende i fryseren, men ene kollegaen min var veldig glad da hun ble kvitt beveren som hadde blitt oppbevart i hennes fryser et års tid.
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Min far har alltid lagt litt tilfeldige ting i fryseren, mobil og bilnøkler, for eksempel. Frysevarene har havnet litt her og der.
![]() |
#12 |
koko
|
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Min frysar har vore ganske ordinær og keisam, men i barndommen hadde vi av og til ein død katt (dei hadde ein tendens til å springe foran bilane, kattane våre, og måtte såleis oppbevarast til det var søppeldag. Huff.) Og så har det vore ein og anna fugl. Den mest spennande det var ein dvergfalk som hadde satt seg fast i ei garnkasse utanfor huset.
![]() |
#13 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Nei, det strekker seg til rekeskall i påvente av tømmedag for søppel, noen klær med tyggis etter et kjerringråd og muligens sengetøyet til lillesøster etter diverse ormekurer.
![]() |
#14 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Jeg har en bit av en navlestreng.
![]() |
![]() |
#15 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Vi hadde den første katten vår i fryseren i et halvt år fordi han døde på vinteren og vi kunne ikke begrave ham i hagen før om sommeren.
![]() |
#16 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Familiens ene kanin. Og et utall klesplagg og hårbørster og sånt, som resultat av ønske om å unngå alskens andre smådyr i huset.
![]() |
#17 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Tunga mi. Det var vondt! Klarte vel muligens ikke å se den, men kjente det godt.
![]() |
#20 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det rareste du har sett i en fryser?Pappa stoppet ut dyr, så det var både bever, rev og diverse fugler i den fryseren. Og ikke nødvendigvis fullstendig pakket inn, så det var helt normalt at haler og stjerter stakk ut av emballasjen
![]() |
|
|