|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du et favoritthandlenett?Jeg trenger handlenett for bruk i matbutikk. Har du en favoritt du vil anbefale? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?Vi bruker de store blå fra Obs. God plass og de har vart i årevis. Vi ukeshandler for fem personer så da er det nødvendig med store og holdbare poser.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 28-07-23 kl 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tatt på
|
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?Jeg liker de i tøy fra Extra og Rema1000. Får en del i de uten at de blir for tunge. Har hatt de i en 4-5 år nå og det er først nå man kan se de er mye brukt.
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?Svigermor har sydd til meg i grønn cordfløyel. De er smalere enn vanlige nett og står mye stødigere.
![]() |
![]() |
#6 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?Jeg har hatt Baggu i diverse farger i mange år, men de begynner å bli hullete og slitt i stykker, så jeg raska med meg to Kiwi-nett til en tier per stykk på tilbud. Sist redigert av Shun : 28-07-23 kl 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?Jeg er mest glad i noen grå fra meny, har hatt de i mange år men nå finner jeg de ikke og er stuck med diverse andre jeg ikke er så glad i. Bør kjøpe noen nye.
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?Min favoritt er et i bomull fra Australia. Til storhandel liker jeg et par fra Tesco og Sainsbury's i England. De er boksformet, sånn som dette, og lette å pakke.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?Vi har mange fra kiwi. Noen har vi hatt kjempelenge så de er helt myke og nesten uten trykk, noen er vasket noen ganger. Vi har et par fra rema og et par fra obs (et hardt/stivt og et som er godt) og sikkert noen til. Ja, et fra vinmonopolet av alle ting. Det er vi jo innom ca en hang i tiåret...
![]() |
#10 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?De fra Coop, varer i årevis.
![]() |
#11 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?De vi har er fra Coop, Kiwi, Perchs og flere steder. Stormberg ryker fort er min erfaring. Har mange forskjellige Og bruker de vi har til de ryker/ er utslitt.
![]() |
#12 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?Har de fra coop. De er bra de. Problemet er å huske å ta de med når jeg går på butikken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?
Jeg har handlenett i bilen, hengende i gangen, og ett i vesken jeg bruker mest.
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?Jeg bruker disse: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?
Jeg har også handlenett liggende i bilen. I teorien. Når jeg har handlet og pakket ut varene, legger jeg handlenettet i vindfanget. Derfra til bilen hender det ofte at det glipper. Og handling skjer ofte spontant på vei hjem fra jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?Vi har diverse fra matbutikkene. De er omtrent like gode. De rommer mye, er slitesterke og kan bæres over skulderen. Vi har noen firkantede også. Liker dem til tunge ting, melkekartonger ol. De er kjøpt diverse steder, ingen av dem er spesielt slitesterke. Sr derfor ikke noe Spesielt å anbefale.
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?Vi har fra Kiwi og Coop og liker de for de er så romslige. Jeg skulle hatt noen flere for jeg glemmer jo å ta de med til stadighet. Nå har jeg et mindre tøynett i bilen for de gangene jeg glemmer de store, men om jeg hadde hatt flere kunne jeg rullert mer.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?Vi har mange, nettopp fordi de glemmes. Og brukes til alt mulig. Oppbevaring og sånn.
![]() |
#20 |
can-jur
|
![]() Sv: Har du et favoritthandlenett?Jeg har innført straff om jeg glemmer handlenett. Da må varene trilles ut i bilen og legges løst og så puttes i nett når jeg kommer hjem. For å bæres inn. Passe straff for å glemme nettene. Prøver så langt jeg kan å unngå poser. Men bruke esker fra butikken en del.
![]() |
![]() |
|
|