|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Innkjøp før flyttingSkal flytte inn i 53 kvm stor leilighet, 1 soverom med lite bad med dusj med oppheng til dusjforheng, liten gang med tilgang til en liten bod/oppbevaringsplass uten dør, åpen stue og kjøkken.
![]() |
#3 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innkjøp før flyttingJeg hadde ikke kjøpt så mye før innflytting. Ekstra arbeid å måtte flytte på ting. Hvitevarer må du ha mål på, men du kan jo velge ut modeller, for særlig kjøleskap haster det med.
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Innkjøp før flyttingDet er stort sett lik bredde på alle hvitevarer, 60 cm.
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Innkjøp før flytting
Hvis du spør pent får du sikkert låne nøklene så du får tatt mål. Hvitevarer er jo greit å få på plass nokså raskt. Ellers kan du jo følge med på finn så får du kanskje tak i mye av det du trenger der.
![]() |
#6 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Innkjøp før flyttingDa jeg flyttet så ville jeg ha minst mulig å flytte på. Så IKEA kom med møbler og ting og satt det i stua for meg, og hvitevarer ble satt på plass av butikken jeg kjøpte det i. Så koste jeg meg med å kjøpe inn resterende når jeg var på plass. Litt etter litt. Å kjøpe mye før, betyr ekstra stress. Men er du utolmodig så Kos deg med planleggingen. Hva du vil gjøre etterpå!
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Innkjøp før flyttingJeg ville også ventet og sett an og eventuelt bestilt ting til levering rett i leiligheten.
![]() |
|
|