|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Erfaringer med Woolit.no?Jeg leter etter noen som kan strikke en kofte til meg, men synes det er vanskelig å vite hvem jeg kan stole på der ute på internettet. I en FB-gruppe leste jeg et tips om Woolit.no som en sikrere løsning. Er det noen som har erfaring med bruk av denne siden?
![]() |
#2 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Woolit.no?Har ikke erfaring direkte, men kjenner de som har startet siden. Mener at den er ganske seriøs.
![]() |
#4 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Woolit.no?Jeg har ingen erfaring med siden, men var innom og kikket litt. Hvis det er en tradisjonell kofte du skal ha, type mønster i to eller flere farger og isydde ermer, så må du finne noen som mestrer både strikke- og monteringsbiten. Mye mer krevende med skikkelig montering enn med rundfelling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Woolit.no?Siljanstrikkern er seriøs. Fikk strikket ei kofte av henne for noen år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|