|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?Jeg har lenge brukt en reklameryggsekk til og fra jobb, til å frakte laptop, briller, nøkler, telefon, matpakke, genser mm. Sekken har vært overraskende solid men nå er den utslitt og jeg trenger en ny. Den skal helst ikke være for stor, mannen har en Haglöfs Tight og den synes jeg er for stor og klumpete. Vanntett er bra, men jeg har også et løst regntrekk jeg bruker så ikke et must. Og den må ha nok lommer (inni eller utenpå), og altså plass til laptop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?Jeg har denne, bare i oransje. Veldig fornøyd.
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?Jeg kjøpte meg akkurat en fra Rains på 30 % på Get Inspired. Har ikke prøvd den enda, da, men de har alle sekker og vesker på salg akkurat nå.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 18-08-23 kl 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?Takk for fine forslag! Hvordan er polstringen i stroppene på Samsonite-sekken? Vil ha polstring men uten at det blir klumpete på meg som ikke er så lang. Vanskelig balanse! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?Jeg liker nå egentlig fortsatt pc-sekkene til Fjellreven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?Tror det er lurt å dra fysisk til butikk for å prøve sekk egentlig. Lettere å se hva som passer/ikke passer.
![]() |
#8 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvilken pc-ryggsekk vil jeg ha?For å teste sekk må man bruke daglige klær, gjerne både med og uten ytterjakke. Fyll sekken med bøker og annet relevant, ta den på og gå litt fram og tilbake i butikken. Hva som passer for deg passer kanskje, kanskje ikke for deg, siden vi er ulike i detaljene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|