|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nju nja njo
|
![]() Hvordan vaske innsiden av frontrute bilDet er et belegg på innsiden av frontruta og når jeg vasker så drar jeg det bare utover.
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan vaske innsiden av frontrute bilDet finnes egne våtservietter til akkurat dette. Fås på bensinstasjon, og sikkert biltema og sånn. Merket det i lav sol selv i går, det kan være skummelt.
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvordan vaske innsiden av frontrute bilHvis det er ganske skittent tørker jeg først med en fuktig klut (ikke så våt at det drypper) for å få av det verste og går så over med Jif Universal spray og kjøkkenpapir etterpå for å få det helt blankt.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvordan vaske innsiden av frontrute bil
De funker ganske bra, ja.
![]() |
#6 |
koko
|
![]() Sv: Hvordan vaske innsiden av frontrute bilAnbefalar ein slik: https://www.garasjetid.no/turtle-wax...hoCen8QAvD_BwE
![]() |
#8 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvordan vaske innsiden av frontrute bilDet er nok for seint for vanlig glasspray og microfiberklut, det var det som dro all skiten utover.
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvordan vaske innsiden av frontrute bilTo mikrofiberkluter da... Så det blir helt ren klut på siste runde. Den dingsen som Syrinx linker til ser ut som noe jeg må skaffe meg. Vanskelig å nå til overalt når jeg skal vaske frontruta, har liksom ikke lange nok arner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvordan vaske innsiden av frontrute bil
Den anbefaler jeg også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvordan vaske innsiden av frontrute bilMikrofiberklut med kun kaldt vann. Pass på at den er ordentlig ren, at alt vaskemiddel er skylt ut og at det ikke er noe skyllemiddel på.
![]() |
|
|