|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lunsjsteder i Lidkjøping, SverigeJeg skal reise med en stor gruppe til Lidkøping og trenger å spise lunsj på lørdag og søndag. Svenskene har vanligvis sånne flotte lunsjsteder med varm mat som er ganske rimelige. Noen som kan tippse om sånne steder i Lidkøping
![]() ![]() Sist redigert av meisje : 24-08-23 kl 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lunsjsteder i Lidkjøping, SverigeTenkte at jeg skulle sjekke om jeg kjente noen som kommer derfra, men det ser ikke ut som om jeg gjør det. Tripadvisor kan kanskje hjelpe noe. https://www.tripadvisor.com/Restaura...est_Coast.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lunsjsteder i Lidkjøping, SverigeJa veldig lett å skrive feil pga uttalen, mulig autocorrect har vært inne i bildet også. Setter stor pris på om du har noen tips til hvordan jeg finner de stedene.
![]() |
#5 |
can-jur
|
![]() Sv: Lunsjsteder i Lidkjøping, SverigeVi var i Linköping. Så lite hjelp i det jeg skulle inn å anbefale
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lunsjsteder i Lidkjøping, SverigeJeg har søkt flere steder og fått litt forskjellige svar. Jeg vet ikke om det hjelper deg for søke kan du jo gjøre selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|